Supplerende/korrigerende information.

Nikolaj Plads 6

Dato: 31. oktober 2012

Selskabsmeddelelse nr.: 17

Supplerende/korrigerende information til årsrapporten for 2011, periodemeddelelse for 1. kvartal 2012 samt delårsrapporten for første 1. halvår 2012

Med henvisning til selskabsmeddelelse nr. 16 af 24. oktober 2012 udsendes hermed supplerende/korrigerende information til årsrapporten for 2011, periodemeddelelsen for 1. kvartal 2012 samt delårsrapporten for 1. halvår 2012. Den udsendte supplerende/korrigerende information opfylder Fondsrådets afgørelse af 22. oktober 2012, hvor det blev afgjort, at efter Fondsrådets vurdering indeholdt årsrapporten for 2011 - og som følge heraf også periodemeddelelsen for 1. kvartal 2012 samt delårsrapporten for 1. halvår 2012 - fejl vedrørende indregning af goodwill og udskudt skatteaktiv, og det blev påbudt at udarbejde og offentliggøre supplerende/korrigerende information til korrektion af de påtalte fejl.

De foretagne korrektioner har ingen betydning for solvens og solvensmæssig overdækning hos SPAR LOLLAND.

SPAREKASSEN LOLLAND A/S

Kontakt om denne meddelelse til administrerende direktør Ulrich Jespersen, telefon 40 10 50 46

supp_korr info til årsrapport_2011_10.pdf fondsbørsmeddelelse nr. 17.pdf supp_korr info til delårsrapport_2012_10.pdf supp_korr info til 1 kvartal_2012_9.pdf