Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna Oyj               Pörssitiedote          17.2.2017 klo 7.45

Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna-konsernin Perusterveyden- ja sosiaalihuollon palvelut -segmentin (P & S) liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Pihlajalinnan yrityssuunnittelujohtaja Joni Aaltonen. Hän aloittaa uudessa tehtävässään ja konsernin johtoryhmässä 20.2.2017.

Aaltonen on toiminut Pihlajalinna-konsernissa eri tehtävissä vuodesta 2008. Tehtävissään Aaltonen on vastannut konsernin strategisesta kehittämisestä, yritysjärjestelyistä sekä liiketoiminnan kannattavan kasvun varmistamisesta. Hän tulee edelleen vastaamaan konsernin yrityssuunnittelusta.

"Olen iloinen, että Joni otti vastaan uuden tehtävän. Jonilla on poikkeuksellisen laaja kokemus ja osaaminen P & S -segmentin toiminnasta", sanoo toimitusjohtaja Aarne Aktan.

Pihlajalinna Oyj

Lisätietoja:
Aarne Aktan, toimitusjohtaja, 040 342 4440
Joni Aaltonen, liiketoimintajohtaja 20.2.2017 alkaen, 040 524 7270

Jakelu:
investors.pihlajalinna.fi

Pihlajalinna lyhyesti
Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille ja tarjoaa palveluita lääkärikeskuksissa, terveysasemilla, hammasklinikoilla ja sairaaloissa ympäri Suomea. Yhtiö tuottaa Dextra-brändin alla toimivissa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanotto- ja erikoissairaanhoidon palveluita mukaan lukien päivystyspalvelut, monipuoliset kirurgiset palvelut sekä työterveyshuollon ja suun terveydenhoidon palvelut. Pihlajalinna-brändin alla Yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palveluntuotantomalleja, joiden tarkoituksena on julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyönä tuottaa laadukkaita palveluita julkisrahoitteisen terveydenhuollon asiakkaille.