Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna Oyj               Pörssitiedote          15.3.2017 klo 9.00

Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna-konsernin lakiasiainjohtajaksi on nimitetty Pauliina Rannikko. Hän aloittaa tehtävässään ja konsernin johtoryhmässä 18.4.2017.

Rannikko on toiminut Componentan lakiasiainjohtajana vuodesta 2010 ja sen ohella henkilöstöjohtajana vuoden 2015 lopusta. Sitä ennen hän toimi Onninen Oy:n lakiasiainjohtajana 2007-2010. Lisäksi hänellä on kymmenen vuoden kokemus johto- ja asiantuntijatehtävistä Finnair Oyj:ssä ja asianajotoimisto Roschierilla. Rannikko on koulutukseltaan oikeustieteiden kandidaatti ja kauppatieteiden maisteri.

"Olen todella iloinen, että saamme Pihlajalinnaan Pauliinan kaltaisen kokeneen lakiasiainjohtajan. Uskon, että hän sopii hyvin porukkaamme", sanoo toimitusjohtaja Aarne Aktan. "Toivotan Pauliinan lämpimästi tervetulleeksi."

"Olen todella innostunut uudesta tehtävästäni. Pihlajalinna tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan uudistuvien sosiaali- ja terveyspalveluiden markkinoilla", sanoo Pauliina Rannikko.

Pihlajalinna Oyj

Lisätietoja:
Aarne Aktan, toimitusjohtaja, 040 342 4440
Pauliina Rannikko, lakiasiainjohtaja 18.4.2017 alkaen, 040 351 4986

Jakelu:
investors.pihlajalinna.fi

Pihlajalinna lyhyesti
Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille ja tarjoaa palveluita lääkärikeskuksissa, terveysasemilla, hammasklinikoilla ja sairaaloissa ympäri Suomea. Yhtiö tuottaa Dextra-brändin alla toimivissa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanotto- ja erikoissairaanhoidon palveluita mukaan lukien päivystyspalvelut, monipuoliset kirurgiset palvelut sekä työterveyshuollon ja suun terveydenhoidon palvelut. Pihlajalinna-brändin alla Yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palveluntuotantomalleja, joiden tarkoituksena on julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyönä tuottaa laadukkaita palveluita julkisrahoitteisen terveydenhuollon asiakkaille.