MedicCoin Mendedahkan Strategi Penerimaan Antarabangsa dengan Mengintegrasi Teknologi Blockchain ke dalam Kehidupan Harian

Strategi memfokus pada meningkatkan kesihatan manusia melalui ganjaran yang dikuasakan oleh blockchain, memajukan penyelidikan saintifik dan derma amal


NEW YORK, April 24, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- melalui NetworkWire -- MedicCoin, kripto pacuan komuniti yang memfokus kepada meningkatkan kehidupan berjuta kehidupan di seluruh dunia, hari ini menyediakan pelan tindakan yang pelbagai untuk penerimaan global sambil mengulangi inovasi praktikal yang membezakan MedicCoin untuk kegunaan seharian.

Memperkenalkan Berbilang Cara untuk Memperoleh Kripto sebagai Ganjaran untuk Pilihan Positif

Pengasas MedicCoin membayangkan penggunaan teknologi blockchain untuk menjadikan kehidupan yang lebih baik untuk semua manusia. Perkara penting untuk kekal dalam visi ini ialah dengan memastikan orang ramai di seluruh dunia mampu menyertai komuniti MedicCoin tanpa kemahiran teknik yang tinggi atau peralatan perlombongan yang mahal.

Menjalani Gaya Hidup Aktif

Hanya dengan memasang apl MedicWalk dan kekal aktif, sesiapa sahaja akan dapat memiliki MedicCoin. MedicWalk akan dilancarkan dalam masa beberapa minggu akan datang.

Mendermakan Kuasa Komputer yang Tidak Digunakan kepada Program Penyelidikan Penyakit Universiti Stanford

MedicCoin menawarkan peluang untuk memiliki syiling dengan mendermakan kuasa komputer kepada program Folding@home Universiti Stanford, yang membantu ahli sains menyelesaikan pengiraan komputer yang berkaitan untuk mencari penawar untuk Alzheimer, Parkinson, Huntington, pelbagai jenis kanser dan jenis-jenis penyakit lain.

Mengikut Arahan Doktor

Kegagalan untuk melengkapkan regimen perubatan adalah biasa berlaku dan masalah yang mahal di seluruh dunia. Pakar perubatan yang menyertai dan menyokong rangkaian akan dibekalkan dengan MedicCoin sebagai ganjaran kepada pesakit yang hadir ke janji temu dan mengikuti arahan.

Inovasi Utama untuk Mempercepat Adopsi Global

MedicCoin menyasarkan untuk menjadi pilihan utama untuk menerima bayaran dalam kalangan profesional penjagaan kesihatan semua jenis saudagar dan individu dengan menggabungkan inovasi terbaru dalam teknologi kripto dan blockchain.

MedicEMR: Perisian EMR Sumber Terbuka Percuma Pertama yang Menerima Mata Wang Kripto (MedicCoin)

MedicEMR akan diperkenalkan untuk menggabungkan perisian OpenEMR sumber terbuka dengan bayaran kripto. Sebagai tambahan kepada ganjaran kepada pakar perubatan dan pesakit dengan MedicCoin kerana menggunakan perisian, MedicEMR menyasarkan untuk meningkatkan akses kepada penjagaan perubatan berkualiti tinggi untuk semua tidak mengira kaum, status sosioekonomi atau lokasi geografi dengan membina kesedaran perisian sumber terbuka percuma.

MedicPhone: Apl TelePerubatan Bersepadu Menerima Mata Wang Kripto (MedicCoin)

MedicPhone direka bentuk untuk orang ramai yang menghadapi cabaran tidak boleh bergerak atau komplikasi logistik. Sebagai tambahan kepada memberi akses kepada doktor yang diperakui lembaga selama 24 jam sehari, tujuh hari seminggu, MedicPhone akan mengintegrasi MedicEMR dan menerima MedicCoin di samping kaedah bayaran lain.

Transaksi Peribadi dan Cepat untuk Semua Jenis Dagangan

Teknologi privasi bersepadu memastikan pengguna boleh mengekalkan sejarah transaksi sulit dengan pembekal penjagaan kesihatan, individu, pedagang dan penubuhan lain yang berbeza. InstantX membolehkan pengguna untuk mengelakkan kelewatan panjang biasa dengan kebanyakan mata wang kripto seperti bitcoin, supaya MedicCoin berdaya maju di mana-mana kaedah bayaran konvensional digunakan.

Untuk meningkatkan keterlihatan terhadap pencapaian sebelumnya dan pengumuman masa depan, ahli utama komuniti MedicCoin memilih untuk menghubungkan pelbagai saluran komunikasi dan platform untuk memastikan liputan media yang berterusan melalui artikel dan editorial yang bersindiket, liputan wartawan, portal berita berjenama MedicCoin dan pelbagai inisiatif perhubungan.

Perihal MedicCoin

MedicCoin (MEDIC) merupakan kripto berdasarkan blockchain yang memfokus pada menggalakkan kesihatan dan kedermawanan di seluruh dunia dengan memberikan ganjaran kepada individu melalui pelbagai cara untuk menjadi sihat serta mendermakan kuasa komputer yang tidak digunakan kepada projek Folding@home Universiti Stanford. Inisiatif yang sedang dijalankan kini akan memperkenalkan MedicEMR, perisian EMR sumber terbuka percuma yang menyepadukan MedicCoin; MedicPhone, app teleperubatan yang membenarkan pesakit untuk berjumpa doktor secara jauh, menyepadukan MedicEMR dan membekalkan MedicCoin sebagai pilihan bayaran dan MedicWalk, apl telefon pintar yang memberi ganjaran kepada individu untuk kekal aktif.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, lawati: https://mediccoin.com/

Berhubung dengan Komuniti MedicCoin

Perbualan diskord di https://discordapp.com/invite/SjudnyK
Twitter di https://twitter.com/mediccoin
Facebook di https://www.facebook.com/mediccoin

Hubungan MedicCoin
MedicCoin
https://mediccoin.com
inquiries@mediccoin.com

Hubungan Blockchain Relations
Blockchain Relations
http://www.blockchainrelations.io
614-465-6025
press@blockchainrelations.io