LEHDISTÖTIEDOTE: SSH.COM:in PrivX® Fujitsun käyttöön pääsynhallintaratkaisuksi yhtiön asiakasympäristöjen hallinta-alustaan (CME)

PrivX parantaa tietoturvaa ja istuntojen kirjausketjua, vähentää manuaalisen työn määrää ja alentaa palveluiden tuotantokustannuksia

Helsinki 29.4.2020 Fujitsu on valinnut SSH.COM:in PrivX-ratkaisun turvaamaan pääsynhallintaa yhtiön asiakasympäristöjen hallinta-alustassaan (CME). Fujitsun hallintamalliin kuuluu monia suuryrityksiä, joille yritys tarjoaa hosting-palveluja, verkonhallintaa, sovelluspalveluja, keskitettyjä kyberturvallisuustoimintoja (SOC) sekä tietoturvatiedon ja -tapahtumien hallintajärjestelmiin (SIEM) liittyviä palveluja ja kehitystyötä.

PrivX-ratkaisun ansiosta Fujitsu voi varmistaa ja hallita, kuka pääse mihinkin ympäristöön ja millä valtuuksilla. Jokaisesta istunnosta jää tilannekohtainen, oikea-aikainen ja aukoton kirjausketju.

Aiemmin Fujitsu on käyttänyt perinteisiä Privileged Access Management -ratkaisuja (PAM) CME-ympäristönsä pääsynhallintaan, mikä käytännössä tarkoitti useiden hyppypalvelimien ylläpitoa ja hallintaa. PrivX sen sijaan yksinkertaistaa jatkuvasti muuttuvan asiakasympäristön hallintaa automatisoimalla pääsynhallintavaiheita ja poistamalla tarpeetonta manuaalista työtä.

”PrivX:n ansiosta voimme parantaa toimintatehokkuuttamme, esittää asiakkaillemme aukottoman istuntojen kirjausketjun ja alentaa asiakkaillemme tarjoamien palvelujemme kustannuksia”, sanoo Petri Heinälä, Fujitsun Security Offerings Architect. ”PrivX poistaa suuren määrän manuaalista asetusten säätämistä ja automatisoi prosesseja tavalla, joka ei onnistunut vanhemman sukupolven PAM-työkaluilla.”

“Fujitsu on tehokkaiden pilvipohjaisten palvelujen kehittämisen ja ylläpidon edelläkävijöitä. Olen tyytyväinen, että yritys valitsi PrivX-ratkaisumme osaksi omaa kriittistä IT-infrastruktuuriaan”, toteaa SSH.COMin toimitusjohtaja Teemu Tunkelo. ”Olen erityisen mielissäni siitä, että Fujitsu vertaili tuotettamme PAM-markkinajohtajiin ja päätyi yhteistyöhön meidän kanssamme.”

PrivX on ketterä, helppokäyttöinen ja nopeasti asennettava pääsynhallintaratkaisu laajennettujen käyttöoikeuksien hallintaan konesali-, pilvi- ja hybridiympäristöissä. PrivX:n avulla asiakkaat voivat joustavasti tarjota ja hallita pääsyä palvelimiin, verkkolaitteisiin ja kriittiseen infrastruktuuriin käyttäjien roolien ja käyttötarpeiden perusteella. PrivX tarjoaa ainutlaatuisia toimintoja, jotka perinteisiin tai itse kehitettyihin työkaluihin verrattuna parantavat tietoturvaa ja myös lisäävät liiketoiminnan tehokkuutta ja pienentävät pääsynhallinnan toteutus- ja käyttökustannuksia.

Asiakkaat maailmanlaajuisesti käyttävät PrivX:ää lukuisissa käyttötapauksissa kuten pilvi- ja DevOps-käytäntöjen turvaamisessa, ulkoisten yhteistyökumppanien pääsynhallinnassa ja pääsynhallinnan automatisoimisessa.

Lisätietoa PrivX-ratkaisusta saat sivuiltamme: https://www.ssh.com/products/privx

Lisätietoja SSH.COM:ista
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja pal­veluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menes­ty­mään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kat­tavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.

Lisätietoja:
Jussi Mononen