JobDiva Menjadikan Pengambilan Pekerja Lebih Cekap dengan Bersepadu dengan Jobs on Facebook


NEW YORK, April 28, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- JobDiva dengan bangga mengumumkan penyepaduan dengan Jobs on Facebook—penyepaduan yang pertama seumpamanya.

Jobs on Facebook memudahkan majikan dan perekurt untuk menyiarkan pekerjaan, mengurus permohonan dan berkomunikasi dengan calon yang lebih mudah. Dengan menyegerakkan jawatan kerja, penyepaduan JobDiva dengan Jobs on Facebook memperkasa perniagaan untuk mencapai calon di tempat mereka meluangkan jumlah masa yang ketara.

“Di JobDiva, kami berfokus pada mengurangkan pengangguran pada tempoh masa yang penuh dengan ketidakpastian ini, serta memadankan tenaga kerja dengan peluang yang mereka kehendaki melalui pemaksimuman keupayaan klien kami—dan melakukannya dengan pantas, demi kepentingan orang ramai,” kata Gus Samra, Ketua Pegawai Hasil JobDiva. “Penyepaduan JobDiva dengan Jobs on Facebook ialah contoh utama komitmen kami terhadap kejayaan bakat dan klien dan kami amat teruja dengan penyepaduan ini.”

Perihal JobDiva:JobDiva, ATS global utama, disampaikan kepada klien melalui awan. JobDiva berkedudukan sebagai ATS peringkat tinggi, mentakrifkan laluan inovasi dalam teknologi pengambilan kakitangan.

Maklumat Hubungan:
Bella Chen
Ketua Pemasaran, JobDiva
Bella.chen@jobdiva.com
+1 212-384-6566

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini boleh didapati di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/65890c74-c25d-4a3c-a1a1-b11802201711/ms



JobDiva Bersepadu dengan Jobs on Facebook