DNA Oyj:n osakkeenomistajan päätökset liittyen hallituksen kokoonpanoon

DNA OYJ PÖRSSITIEDOTE 30.12.2022 KLO 10.00

DNA Oyj:n ainoa osakkeenomistaja Telenor Finland Holding Oy on päättänyt tehdä hallituksen kokoonpanoon liittyvät, ylimääräiselle yhtiökokoukselle kuuluvat päätökset ilman erillistä yhtiökokousta. Päätökset on tehty laillisesti osakeyhtiölain 5 luvun 1 §:n nojalla.

DNA Oyj:n hallituksen jäsenten lukumäärän on päätetty jatkossa olevan kolme. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Petter-Børre Furberg. Hallituksen jäseniksi valittiin Thomas Thyholdt ja Cecilie Heuch.

Päätökset ovat voimassa 1. tammikuuta 2023 alkaen.

Lisätietoja medialle:
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 956 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.