SAABSOFT חושפת את עדכון רישום הנכסים האחרון ב- Bitrix24 CRM

הפעלת יותר מ-400 חברות נדל"ן מובילות באיחוד האמירויות הערביות


דובאי, איחוד האמירויות הערביות, Dec. 05, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

במהלך משמעותי להגדרה מחדש של פתרונות CRM נדל"ן, SAABSOFT, המוכרת כשותפה הרשמית של Bitrix24 באיחוד האמירויות הערביות וברחבי המזרח התיכון, חשפה בהתלהבות את העדכון החדש ביותר שלה עבור מודול רישום הנכסים בתוך Bitrix24 CRM. שיפור משמעותי זה, שכבר אומץ על ידי למעלה מ -400 חברות נדל"ן מובילות באיחוד האמירויות, מחזק את תפקידה של SAABSOFT כמשפיעה מרכזית בנוף הטכנולוגי של ענף הנדל"ן באזור.

מהפכה ב- CRM נדל"ן עם תכונות מתקדמות
הגרסה החדשה של רישום הנכסים של SAABSOFT ב- Bitrix24 CRM מצוידת במספר שיפורים מרכזיים המספקים את הדרישות הספציפיות של מגזר הנדל"ן:

מסנני חיפוש מתקדמים:  ההשקה של מסנני חיפוש מתקדמים מאפשרת למשתמשים לנווט בין רישומים בקלות ובדיוק חסרי תקדים, ומבטיחה שהמאפיינים הנכונים יתאימו ללקוחות הנכונים.
ניהול חשבונות מרובים בפורטלי רישום:  העדכון נותן מענה לצורך בפנייה נרחבת, ומאפשר לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן לנהל חשבונות מרובים בפורטלי רישום שונים מפלטפורמה מרכזית אחת.
העלאת מדיה אוטומטית וסימני מים: תכונת העלאת מדיה יעילה מוסיפה כעת באופן אוטומטי סימני מים לתמונות, משפרת את נוכחות המותג ומגינה על קניין רוחני במאמץ מינימלי.
אישור זרימת עבודה עבור פרסום רישום: כדי להבטיח איכות ותאימות, תהליך אישור זרימת העבודה החדש מקל על הסקירה וההרשאה של רישומים לפני פרסומם בפורטלים.
אינטגרציה חלקה של לידים בפורטל: העדכון משלב בצורה חלקה לידים מפורטלים שונים ישירות לתוך Bitrix24 CRM, ומאפשר מעקב וניהול יעילים של אינטראקציות עם לקוחות פוטנציאליים.
התאמת לידים ורישומים משופרת: אולי התכונה פורצת הדרך ביותר היא המערכת המתוחכמת שמתאימה לידים לרישומים המתאימים ביותר, וממטבת את הסיכויים לעסקאות מוצלחות.

חזון לעתיד: הודעת המנכ"ל

בהצהרה, מנכ"ל SAABSOFT הדגיש את השפעת העדכון, "כשותף הרשמי של Bitrix24 במזרח התיכון, אנו מבינים את הצרכים הדינמיים של מגזר הנדל"ן. עדכון זה משקף את המחויבות שלנו לספק פתרונות מהשורה הראשונה העונים באופן ספציפי על המורכבויות והדרישות של התעשייה. על ידי העצמת למעלה מ -400 חברות נדל"ן מובילות באיחוד האמירויות הערביות עם המודול המשופר שלנו, אנו קובעים סטנדרט חדש ביעילות וחדשנות CRM בנדל"ן. שילוב הלידים ומערכת ההתאמה המתוחכמת משנים את כללי המשחק, ומבטיחים לשפר את האופן שבו אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן מתחברים ללקוחות ומנהלים את תיק ההשקעות שלהם".

השפעה על ענף הנדל"ן

עדכון זה צפוי להשפיע באופן מהותי על ענף הנדל"ן. על ידי פישוט וייעול היבטים שונים של ניהול נכסים ואינטראקציה עם לקוחות, תכונת רישום הנכסים החדשה של SAABSOFT מיועדת להעצים חברות נדל"ן עם כלים שיכולים לשפר באופן משמעותי את הפרודוקטיביות ואת שביעות רצון הלקוחות. אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן יכולים כעת ליהנות מחוויית CRM אינטואיטיבית, יעילה ויעילה יותר, המאפשרת להם להתמקד יותר בקשרי לקוחות ופחות במשימות אדמיניסטרטיביות.

אודות SAABSOFT

Saabsoft, שנוסדה בשנת 2018 ובסיסה בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, היא חברת תוכנה מובילה עם מורשת של למעלה מ-20 שנות מומחיות טכנולוגית. כשחקנית מפתח בטרנספורמציה דיגיטלית, פיתוח תוכנה, אוטומציה עסקית, שיווק דיגיטלי ומחקר וניתוח נתונים, SAABSOFT ניצבת בחזית החדשנות הטכנולוגית. כשותפה מורשית של Bitrix24 בדובאי, המשרתת את אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, המומחיות של Saabsoft ב-Bitrix24 החלה בשנת 2016. החברה מצטיינת ביישום, תצורה, התאמה אישית והדרכה, ומסייעת לארגונים רבים בתעשיות שונות באוטומציה של התהליכים העסקיים שלהם באמצעות Bitrix24 Ecosystem.

קשרי מדיה ולמידע נוסף:

Baher Shokry
Business Development Manager
b.shokry@saabsoft.com
+971 50 4871465

תמונה הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://prdeskeu.globenewswire.com/api/ResourceLibraryFile/DownloadFile?source=pnr&Id=a05613e2-cc7c-46bf-88ef-c454383f2ab4


SAABSOFT Unveils Latest Property Listing Update in Bitrix24 CRM

Contact Data