Kongres EAACI 2024: Inovasi dan Kemajuan dalam Rawatan Alahan


EAACI Congress 2024

  • Lebih 150 sesi saintifik akan dibentangkan semasa kongres itu, yang antara lainnya memfokuskan kepada kemajuan dalam sains alam sekitar, alahan makanan, inovasi dalam imunoterapi dan alahan pediatrik.
  • Perubatan ketepatan, AI, imunoterapi dan pemodulat imun akan berkumpul di kongres alergi dan imunologi terbesar.
  • Kongres itu akan berlangsung dari 31 Mei hingga 3 Jun di Valencia, Sepanyol.

VALENCIA, Sepanyol, April 30, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Akademi Alergi dan Imunologi Klinikal Eropah (EAACI), sebuah persatuan yang terdiri daripada lebih 16,000 penyelidik dan profesional penjagaan kesihatan dari 125 buah negara, menjemput anda ke kongres tahunan di Feria Valencia, Sepanyol, dari 31 Mei hingga 3 Jun. Di bawah tema "Merevolusikan Penjagaan Pesakit melalui Kuasa Sains Data," Kongres EAACI 2024 meletakkan acara itu sendiri sebagai acara utama Eropah tahun ini, mengumpulkan penyelidikan dan kemajuan terkini berkaitan alahan serta rawatannya.

Kami amat percaya akan kepentingan sumbangan anda kepada pengetahuan dan kesannya terhadap penambahbaikan penjagaan pesakit berkaitan alahan dan asma. Sebagai seorang profesional penjagaan kesihatan atau pelajar perubatan di kongres, anda akan memperkayakan amalan dan pengetahuan klinikal anda serta menyumbang kepada memajukan sains dan penjagaan kesihatan.

Semasa kongres tersebut, anda boleh mengambil bahagian dalam ucapan utama, sesi pleno, pembentangan lisan dan sesi poster, semuanya memaparkan penyelidikan termaju, kemas kini klinikal dan rawatan baru berkaitan alahan dan asma. Selain itu, anda akan berpeluang untuk berinteraksi dengan beberapa pemimpin yang paling berpengaruh dalam bidang ini dan terlibat dalam perbincangan mendalam tentang kemajuan terkini. Program saintifik Kongres EAACI 2024 akan merangkumi keseluruhan spektrum alahan dan imunologi klinikal serta akan menampilkan lebih 150 sesi saintifik, antara lainnya termasuk topik seperti sains alam sekitar, alahan makanan, inovasi dalam imunoterapi dan alahan pediatrik.

Sila semak program ini dan galakkan pasukan perubatan, pelajar dan profesor anda untuk mendaftar bagi menyertai Kongres EAACI 2024. Acara ini akan menjadi peluang yang tidak ternilai untuk meneruskan pembelajaran, bertukar idea dan bekerjasama dengan profesional lain dalam bidang tersebut. Kami amat teruja untuk mengalu-alukan kehadiran anda ke Valencia!

PROGRAM
https://eaaci.org/agenda/eaaci-congress-2024/

DAFTAR
https://eaaci.org/events_congress/eaaci-congress-2024/registration/registration/

MEDIA SOSIAL
Audio Siar: https://linktr.ee/eaaci
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/eaaci/
Instagram: @eaaciHQ
Twitter: @EAACI_HQ
Facebook: https://www.facebook.com/EAACI 

MAKLUMAT HUBUNGAN
communications@eaaci.org 

Foto yang mengiringi pengumuman ini tersedia di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/dbb1a2e3-3aaf-442d-84ff-18369811d587