KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון


ריאד, ערב הסעודית, May 03, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל KFSH&RC מוביל את מגזר הבריאות בממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, ומוכר בה כמותג הבריאות היוקרתי ביותר באזורים אלה זו השנה השנייה. על פי דו"חות Brand Finance לשנת 2024, בית החולים ומרכז המחקר ממוקם במקום ה-9 בערב הסעודית ובמקום ה-28 במזרח התיכון. בנוסף, KFSH&RC בולט כבית החולים היחיד בעולם שדורג בין עשרת המותגים היוקרתיים ביותר במדינה.

דו"חBrand Finance  מראה כי ערך המותג KFSH&RC גדל ב -31%, מעל 5.6 מיליארד ריאל סעודי, שווה ערך ל -1.5 מיליארד דולר. גידול זה הוא תוצאה של מחויבותו הבלתי מעורערת של בית החולים לשלב את הטכנולוגיות והטיפולים הרפואיים העדכניים ביותר ולספק טיפול רפואי מיוחד העומד בסטנדרטים הבינלאומיים העדכניים ביותר.

בהתייחסו להכרה הגלובלית של KFSH&RC, אמר מוהנד קאדי (Muhannad Kadi), מנהל התקשורת והשיווק התאגידי הראשי: "הישג זה מדגיש את מסירותו של בית החולים להשגת תקני האיכות הגבוהים ביותר ומתן שירותי בריאות יוצאי דופן, כמו גם את הערך המשמעותי שהוא מספק למוטביו". הוא הדגיש כי מיקומו של בית החולים בין עשרת המותגים היוקרתיים ביותר בערב הסעודית מדגיש לא רק את יעילותו, אלא גם את ההשפעה החיובית של השינויים המתמשכים במגזר הבריאות בממלכה.

במהלך השנה האחרונה, KFSH&RC השיג מספר ציוני דרך בולטים שתרמו באופן משמעותי לחוזק המותג ולמוניטין שלו. אלה כוללים ביצוע ארבעה ניסויים פורצי דרך ברפואת החלל, ביצוע השתלת הכבד הרובוטית המלאה הראשונה בעולם, והשקת שירות ניתוח מהיר של ריצוף גנום שלם הזמין לכל המוטבים. יתר על כן, KFSH&RC חגג את הטיפול המוצלח ב-100 חולי לוקמיה לימפובלסטית של תאי T, עדות ליכולות הרפואיות המתקדמות שלנו ולמסירות שלנו לטיפול בחולים.

בהתאם לחזון הסעודי 2030 ותוכניות השינוי שלו, ביוזמת יורש העצר וראש הממשלה - שמטרתן לשפר את מעמדה הגלובלי של הממלכה ולבסס אותה כמרכז בריאות - KFSH&RC דורג כמרכז הרפואי האקדמי המוביל במזרח התיכון ובאפריקה. הוא גם הבטיח את המקום ה-20 בעולם במשך שנתיים רצופות, 2023 ו-2024, על פי דו"ח 250 בתי החולים המובילים בעולם של Brand Finance. בנוסף, הוא דורג בין 250 בתי החולים הטובים ביותר בעולם על ידי מגזין ניוזוויק.



 

Contact Data