Jaakko Pöyry Group rakentaa kombivoimalaitoksen Thaimaahan

Electrowatt-Ekono (Thailand) Ltd., joka kuuluu Jaakko Pöyry Groupin Energia-liiketoimintaryhmään, on saanut tehtäväkseen rakentaa biopolttoaineella toimivan 9.24 MW kombivoimalaitoksen Pathumthanin maakuntaan Thaimaahan. Toimeksiantaja on PRG Granary Co., Ltd. Siemens AG:n kanssa yhteistyössä toteutettava hanke käsittää suunnittelun, hankinnat ja rakentamisen. Laitos luovutetaan toimeksiantajalle syyskuussa vuonna 2002. Electrowatt-Ekonon osuus urakkahinnasta on noin 3 miljoonaa euroa.

Electrowatt-Ekono (Thailand) vastaa projektinjohdosta, voimalaitoksen liittämisestä toimeksiantajan muihin laitoksiin, laitoksen suunnittelusta ja laitehankinnoista, työmaavalvonnasta, asennuksesta, sekä kaikkien koneiden ja laitteiden koekäytöstä ja käyttöönottotarkastuksista.

Jaakko Pöyryn Groupin Energia-liiketoimintaryhmän liikenimi on Electrowatt-Ekono. Jaakko Pöyry Groupin liikevaihto vuonna 2000 oli 475 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on noin 4600 henkilöä ympäri maailmaa.

JAAKKO PÖYRY GROUP OYJ

Satu Lyytinen