ESITYS 27.1.2011 KOKOONTUVALLE PANOSTAJAN YHTIÖKOKOUKSELLE HALLITUKSEN JÄSENISTÄ

Panostaja Oyj              Pörssitiedote 25.1.2011               klo:10:00

EHDOTUS HALLITUKSEN JÄSENTEN PALKKIOISTA

Osakkeenomistajat, jotka edustavat vähintään 10 % yhtiön osakkeista ja äänistä ovat ilmoittaneet hallitukselle ehdottavansa yhtiökokoukselle, että valittaville hallituksen jäsenille maksetaan yhtiökokouksen päättyessä alkavalta ja vuoden 2012 varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä päättyvältä toimikaudelta seuraavat vuosipalkkiot:

hallituksen puheenjohtajalle 40.000 euroa, ja
muille hallituksen jäsenille kullekin 20.000 euroa.

Osakkeenomistajat, jotka edustavat vähintään 10 % yhtiön osakkeista ja äänistä ovat lisäksi ilmoittaneet hallitukselle ehdottavansa yhtiökokoukselle, että noin 40 % hallituksen jäsenille maksettavista palkkioista maksetaan hallitukselle annetun osakeantivaltuutuksen perusteella antamalla hallituksen jäsenille yhtiön osakkeita, mikäli hallituksen jäsen ei yhtiökokouspäivänä omista yli yhtä prosenttia (1 %) yhtiön kaikista osakkeista. Mikäli hallituksen jäsenen omistusosuus yhtiökokouspäivänä on yli yksi prosentti (1 %) yhtiön kaikista osakkeista, maksetaan palkkio kokonaisuudessaan rahana.

Osakkeenomistajat, jotka edustavat vähintään 10 % yhtiön osakkeista ja äänistä ovat ilmoittaneet hallitukselle ehdottavansa yhtiökokoukselle, että hallituksen jäsenten matkakulut korvataan verohallituksen vahvistaman kulloisenkin matkakorvausperusteen enimmäismäärän mukaisena.

EHDOTUS HALLITUKSEN JÄSENTEN LUKUMÄÄRÄSTÄ

Osakkeenomistajat, jotka edustavat vähintään 10 % yhtiön osakkeista ja äänistä ovat ilmoittaneet hallitukselle ehdottavansa yhtiökokoukselle, että yhtiön hallituksen jäsenten lukumääräksi vahvistetaan kuusi (6).

EHDOTUS HALLITUKSEN JÄSENTEN VALITSEMISEKSI

Osakkeenomistajat, jotka edustavat vähintään 10 % yhtiön osakkeista ja äänistä ovat ilmoittaneet hallitukselle ehdottavansa yhtiökokoukselle, että toimikaudeksi, joka alkaa yhtiökokouksen päättyessä ja päättyy vuoden 2012 varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä, valitaan uudelleen hallituksen jäseniksi seuraavat henkilöt:

Jukka Ala-Mello,
Satu Eskelinen,
Hannu Martikainen
sekä
Hannu Tarkkonen

ja että samaksi toimikaudeksi valitaan uusiksi hallituksen jäseniksi seuraavat henkilöt:

Mikko Koskenkorva sekä
Eero Eriksson.