STOCKMANNIN TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEEN 2010 JULKISTAMINEN

Helsinki, Suomi, 2011-02-02 14:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- STOCKMANN Oyj Abp, Pörssitiedote 2.2.2011 klo 15.00 EET

Stockmann Oyj Abp julkistaa vuoden 2010 tilinpäätöstiedotteensa torstaina 10.2.2011 klo 8.00.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus pidetään 10.2.2011 klo 9.00 F8 Easy -ravintolassa Stockmannin Helsingin keskustan tavaratalon 8. kerroksessa. Käynti Aleksanterinkatu 52 B (tavaratalon pääsisäänkäynnin oikealla puolella). Tilaisuudessa toimitusjohtaja Hannu Penttilä esittelee tilinpäätöksen ja liiketoimintayksiköiden johtajat kertovat yksikkönsä näkymistä.

Lisäksi toimitusjohtaja Hannu Penttilä pitää 10.2.2011 klo 11.00 englanninkielisen puhelinkonferenssin, jossa hän esittelee tilinpäätöksen sekä liiketoimintayksiköiden näkymät. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon (09) 8864 8511 ja näppäilemällä pyydettäessä neuvottelunumero *657899* tähtineen. Osallistujia pyydetään lataamaan etukäteen tilinpäätöspresentaatio, joka on käytettävissä 10.2.2011 klo 9.00 alkaen osoitteessa www.stockmanngroup.fi/group/en/releases_and_publications/conference_call.

Pyydämme ilmoittamaan osallistumisesta lehdistö- ja analyytikkotilaisuuteen ja/tai puhelinkonferenssiin viimeistään 9.2.2011 sähköpostilla raila.hokkanen@stockmann.com tai puh. (09) 121 3089.

STOCKMANN Oyj Abp

Hannu Penttilä