GEOSENTRIC OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PERUUTUS

GEOSENTRIC OYJ    PÖRSSITIEDOTE 12.5.2011 KLO 11.00

GEOSENTRIC OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PERUUTUS

GeoSentric Oyj:n hallitus on päättänyt peruuttaa Yhtiön 12.5.2011 kello 10.00 koolle kutsutun ylimääräisen yhtiökokouksen.Peruutuksen syynä olivat viime hetkellä tietyiltä suurimmilta osakkeenomistajilta saadut vaatimukset lisätietojen toimittamiseksi, jotta nämä voisivat tehdä informoidun päätöksen rahoitusehdotuksesta, mutta myös tieto siitä, että tietyt yhtiön suurimmista osakkeenomistajista ovat mahdollisesti valmistelemassa toista rahoitusehdotusta. Tämän informaation perusteella hallitus totesi, että sillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin perua kokous varatakseen tarvittavan lisäajan näiden asioiden käsittelemiseksi asianmukaisella tavalla.

Hallitus tulee selvittämään yhdessä johtavan sijoittajan ja suurimpien osakkeenomistajien kanssa mahdollisuutta yhdistää rahoitusehdotuksen käsittely tulevan kesäkuun 2011 loppuun mennessä pidettävän varsinaisen yhtiökokouksen asialistalle. Yhtiö julkistaa myös erillisen tilannepäivityksen rahoituksesta ensi tilassa.

Yhtiö oli valmistellut tietyn esitysaineiston ylimääräiselle yhtiökokoukselle. Pitääkseen kaikki markkinaosapuolet yhtäläisesti informoituna, hallitus on päättänyt julkistaa tämän aineiston Yhtiön www-sivuilla tänään 12.5.2011 kello 12:00, ja se löytyyylimääräisen yhtiökokouksen materiaalien alta. Tämä informaatio on saatavilla vain englanninkielisenä. Yhtiö valmistelee aineistosta myös suomenkielisen version ensi tilassa, ja julkaisee sen Yhtiön www-sivuilla.

GeoSentric Oyj

Lisätiedot: investors@gypsii.com