Offentliggørelse af resultatet af Saxo Bank A/S' pligtmæssige tilbud

til aktionærerne i
EuroInvestor.com A/S
fremsat den 2. maj 2011

Saxo Bank A/S, CVR nr. 15 73 12 49, Philip Heymans Allé 15, 2900 Hellerup, ("Saxo Bank") fremsattte den 2. maj 2011 et pligtmæssigt offentligt tilbud ("Tilbuddet") til aktionærerne i EuroInvestor.com A/S, CVR nr. 25 07 87 80, Philip Heymans Allé 5,5., 2900 Hellerup ("EuroInvestor") om at erhverve aktiekapitalen med tilknyttede stemmerettigheder i EuroInvestor mod kontant betaling af DKK 15 pr. aktie à nominelt DKK 1.

Tilbuddet udløb den 30. maj 2011.

Som resultat af Tilbuddet har Saxo Bank erhvervet 513.183 stk. aktier á nominelt DKK 1. Saxo Bank besidder dermed i alt 13.176.951 aktier i EuroInvestor, svarende til en ejer- og stemmeretsandel på 71,94%.

Afregning af de modtagne accepter finder sted den 31. maj 2011 med valørdato den 7. juni 2011.

Hellerup,  31. maj 2011

Saxo Bank A/S

Oplysninger vedrørende særlige jurisdiktioner

Tilbuddet var ikke rettet til aktionærer i Canada, Australien, Japan, USA eller andre jurisdiktioner, hvor fremsættelsen af Tilbuddet eller accept heraf vil være i strid med lovgivningen i den pågældende jurisdiktion.

Information regarding certain jurisdictions

The offer was not directed at shareholders in Canada, Australia, Japan, the United States or any other jurisdictions in which the submission of the offer or the acceptance hereof contravene the law of such jurisdiction.