Seppo Sairanen Euroloan Consumer Finance Oyj:n hallituksen puheenjohtajaksi

Yhtiön johtoryhmää vahvistetaan rahoitusmaailman ammattilaisilla

Helsinki, Finland, 2011-11-01 11:35 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Euroloan Consumer Finance Oyj:ssa alkaa uusi kasvuvaihe rahoitusalan ammattilaisen Seppo Sairasen ottaessa vastuun hallituksen puheenjohtajan tehtävästä. Nykyinen toimitusjohtaja ja yhtiön toinen perustajajäsen Pauli Hentunen siirtyy konsernin emoyhtiön Cochito Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi. Tommi Lindfors, toinen perustajajäsenistä, siirtyy puolestaan Euroloanin hallituksen puheenjohtajan paikalta toimitusjohtaksi 1.11.2011 alkaen. Lisävahvistusta yhtiön johtoon tuo myös Samuli Korpinen, joka siirtyy yhtiön operatiiviseksi johtajaksi ja Suomen maajohtajaksi Nordea Pankki Suomesta.

Tehdyt muutokset ovat Euroloanin kehityksen kannalta erittäin positiivisia ja merkittäviä. Näillä muutoksilla yhtiö lähtee tavoittelemaan merkittävän kansainvälisen rahoitustoimijan roolia Euroopassa, toteaa Hentunen.

Uusi hallituksen puheenjohtaja Seppo Sairanen pitää yhtiön kansainvälisesti skaalautuvaa liiketoimintakonseptia sekä vahvaa tuloksentekokykyä erinomaisina. Sairanen uskoo Euroloanin kasvutavoitteisiin ja näkee yhtiön menestymisen mahdollisuudet myös kansainvälisesti.

Seppo Sairanen on tullut yhtiön osakkeenomistajaksi ja hallituksen jäseneksi keväällä 2011. Hän ottaa vastaan uuden tehtävän ja osallistuu hallituksen puheenjohtajana tiiviisti yhtiön liiketoiminnan kehittämiseen ja toteuttamiseen. Yhtiön strategian mukaisesti yhtiön toiminnan laajentaminen muihin Euroopan maihin on aloitettu alkusyksystä 2011 ja se vaatii hyvää suunnittelua ja tinkimätöntä toteutusta.

Olen todella innostunut ottamaan vastaan vastuullisen tehtävän kasvuyrityksessä ja uskon kokemukseni pankkialalta olevan apuna Euroloanin liiketoiminnan kannattavan kasvun luomisessa, Sairanen toteaa.

Tommi Lindfors
         Euroloan Consumer Finance Oyj