Cryo-Save Group N.V.: Opname in small cap AScX index

Cryo-Save Group N.V. (Euronext: CRYO, 'Cryo-Save', of 'de Groep), de internationaal toonaangevende onderneming op het gebied van stamcelopslag en de grootste familie-stamcelbank van Europa, is verheugd om opname in de AScX® index te melden per vandaag, maandag 18 juni 2012.

De Amsterdam Small Cap Index (AScX®), ook bekend als Small Cap index of Small Cap is een aandelenmarkt index samengesteld uit Nederlandse bedrijven waarvan de aandelen op NYSE Euronext worden verhandeld. De index bestaat uit 25 aandelenfondsen die worden verhandeld op de beurs en in rangschikking behoren tot de posities 51-75 qua omvang. De opname in de index is het resultaat van de toegenomen handelsvolumes van het Cryo-Save aandeel gedurende de laatste 12 maanden.

Arnoud van Tulder, Chief Executive Officer, gaf de volgende toelichting:

"Wij zijn verheugd dat wij in de Small Cap index zijn opgenomen. Dit zal zeker verder bijdragen aan de naamsbekendheid en de handelsvolumes van het Cryo-Save aandeel genoteerd aan NYSE Euronext Amsterdam."

Voor inlichtingen:

Cryo-Save Group + 31 (0) 575 509 100
Arnoud van Tulder, Chief Executive Officer

Gratis filmbeelden zijn beschikbaar op www.videobankonline.com.

Cryo-Save (www.cryo-save.com/group)

Cryo-Save, het internationaal toonaangevende bedrijf voor stamcelopslag en de grootste familiestamcelbank van Europa heeft reeds meer dan 200.000 stalen navelstrengweefsel en stamcellen uit navelstrengbloed van pasgeborenen en stamcellen van vetweefsel van volwassen in opslag. Deze stamcellen kunnen bij toekomstige problemen met de gezondheid van de donoren het verschil betekenen tussen leven en dood.

Een aantal ziekten kan al door toepassing van stamcellen worden genezen en het aantal behandelingen neemt alleen maar toe. Aangestuurd door de internationale bedrijfsstrategie is Cryo-Save nu vertegenwoordigd in meer dan 40 landen op drie continenten, met ultramoderne verwerkings- en opslagfaciliteiten in België, Duitsland, Dubai, India en Zuid-Afrika.

Klik hier voor persbericht in PDF