SIILI SOLUTIONS OYJ:N YHTIÖESITE JULKAISTU

Siili Solutions Oyj

Yhtiötiedote 28.09.2012, julkaisuvapaa kello 08.00

SIILI SOLUTIONS OYJ:N YHTIÖESITE JULKAISTU

Siili Solutions Oyj (”Siili”) on tänään julkaissut yhtiöesitteen osakkeidensa ottamiseksi kaupankäynnin kohteeksi First North Finland –markkinapaikalle. Kaupankäynti yhtiön osakkeilla alkaa arviolta 15.10.2012.

Tänään julkaistussa yhtiöesitteessä kuvataan muun muassa Siilin liiketoimintaa, strategiaa ja taloudellista asemaa sekä yhtiöön ja sen liiketoimintaan kohdistuvia riskejä. Osakkeenomistajia ja sijoittajia kehotetaan tutustumaan koko yhtiöesitteeseen.

Yhtiöesite on saatavilla suomenkielisenä yhtiön Internet-sivuilta osoitteesta www.siili.fi/sijoittajat Painettu yhtiöesite on saatavilla toimistoaikana yhtiön pääkonttorista osoitteesta Arkadiankatu 2-4, Helsinki, FIM Pankki Oy:n toimipisteestä, Pohjoisesplanadi 33 A, Helsinki sekä NASDAQ OMX Helsingin toimipisteestä, Fabianinkatu 14, 00100 Helsinki.

Listautumisannin merkintäpaikkana toimii FIM Pankki Oy (www.fim.com), joka toimii myös Siilin osakkeen markkinatakaajana. Siilin Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Heiroth Capital Oy.

Siili lyhyesti

Siili Solutions Oyj on vuonna 2005 perustettu suomalainen ohjelmistojärjestelmien kehityspalveluita tarjoava yritys, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia informaationhallinnan ja tietojärjestelmäkehityksen asiantuntijapalveluita julkishallinnolle, pankeille, mediatoimialalle ja teollisuudelle. Yhtiön ensisijaisina kohdeasiakkaina ovat Suomen 500 suurinta yritystä sekä valtion- ja kunnallishallinto. Siili on kasvanut nopeasti, liikevaihdon keskimääräinen kasvu on vuosina 2007-2011 ollut yli 30%. Yhtiö on toiminut kannattavasti perustamisestaan lähtien. www.siili.fi.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Seppo Kuula

puhelin: 040 370 0032, sähköposti: seppo.kuula(at)siili.fi

Talousjohtaja Samuli Siljamäki

puhelin: 040 709 2848, sähköposti: samuli.siljamaki(at)siili.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Heiroth Capital Oy, puh 050 581 0980

LIITE 1 Yhtiöesite http://www.siili.fi/sites/default/files/Siili%20yhti%C3%B6esite.pdf