Muutos Glastonin johtoryhmässä

Helsinki, Suomi, 2012-12-07 14:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Glaston Oyj Abp Pörssitiedote 7.12.2012 klo 15.00

Muutos Glastonin johtoryhmässä
Glaston Oyj Abp:n henkilöstöjohtaja ja johtoryhmän jäsen Tapani Lankinen jättää Glastonin 31.12.2012 siirtyäkseen uuden työnantajan palvelukseen.

Glastonilla on käynnissä toimenpiteet toimintojensa sopeuttamisesta uuteen rakenteeseen sekä vallitsevaan markkinatilanteeseen. Uutta konsernitason henkilöstöjohtajaa ei nimetä. Jatkossa hänen tehtäviään hoitaa soveltuvin osin Glaston Finland Oy:n henkilöstöjohtaja Stiina Enqvist. Stiina Enqvist raportoi jatkossa Glaston Oyj Abp:n talousjohtajalle Sasu Koivumäelle.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Arto Metsänen, puh. 010 500 6100

Lähettäjä:
Glaston Oyj Abp
Agneta Selroos
Viestintä- ja markkinointijohtaja
Puh. 010 500 6105

Glaston Oyj Abp
Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista ohjelmistoratkaisuihin sekä huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap –listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net