Särkänniemi panostaa laitteidensa turvallisuuteen Solteq Oyj:n kunnossapito- ja huoltojärjestelmän avulla

Tamperelainen elämyspuisto Särkänniemi valitsi Solteq Oyj:n Artturi Neo –järjestelmän ohjaamaan kunnossapidon ja huollon toimintaa sekä elämyspuiston laitteiden elinkaaren seurantaa.   Solteqin Artturi Neo on Suomen suosituin kunnossapidon järjestelmä ja sen toiminnallisuuden katsottiin olevan riittävän laaja, mutta samalla helppokäyttöinen ja tehokas Suomen suurimman elämyspuiston käyttöön.

Särkänniemen toimitusjohtaja Miikka Seppälä: ”Artturin käytöllä pystymme seuraamaan järjestelmällisesti mm. ennakkohuoltoja ja reagoimaan nopeammin erilaisiin vikatilanteisiin. Edellytämme, että järjestelmä on helppo oppia ja käyttää, sillä Särkänniemellä on suuri määrä kausityöntekijöitä ja turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää.”

Solteqin liiketoimintajohtaja Matti Saastamoinen: ”Solteq on juuriltaan Tamperelainen yritys ja yhteistyö Särkänniemen kanssa on meille kunnia-asia. Olemme toimittaneet ja kehittäneet kunnossapidon järjestelmiä yli 30 vuotta ja vakuutamme, että Artturin käyttö tehostaa Särkänniemen Elämyspuiston huoltotoimintaa.”

Lisätiedot:

Tampereen Särkänniemi Oy

Toimitusjohtaja, Miikka Seppälä, puh. +358 207 130 201

Solteq Oyj

Liiketoimintajohtaja, Palvelujen toiminnan ohjaus, Matti Saastamoinen, puh. +358 40 844 4562

Tampereen Särkänniemi Oy

Tampereen Särkänniemi Oy perustettiin Tampereella vuonna 1966. Sen pyörittämä Särkänniemen Elämyspuisto koostuu kuudesta nähtävyyskohteesta (Delfinaario, Akvaario, Planetaario, Näsinneulan näkötorni, Lasten Eläintarha sekä huvilaitealue). Lisäksi alueella sijaitsee Tampereen kaupungin hallinnoima Sara Hildénin taidemuseo. Kesällä 2012 alueella avattiin maailman ensimmäinen Angry Birds Land. Särkänniemen Elämyspuistosta onkin muodostunut Suomen suurin ja monipuolisin vapaa-ajankeskus.

Lisätiedot: www.sarkanniemi.fi

Solteq on kotimainen kaupan ja palveluliiketoiminnan ohjelmistopalveluyhtiö, joka ainoana Suomessa keskittyy kotimaisen kaupan ja palvelusektorin liiketoimintaa tukeviin erikoisratkaisuihin. Tarjoamme kestävää kumppanuutta ja markkinoiden laajimman valikoiman palveluja koko toimitusketjun optimoinnista kuluttaja-asiakastiedon hallintaan. Teknologiariippumattomat ratkaisumme auttavat asiakkaitamme ohjaamaan liiketoimintaansa optimaalisesti.

Solteqin palveluiden toiminnanohjausratkaisuja käyttää laaja joukko asiakkaita mm. teollisuuden ja energiatuotannon käyttövarmuuspalveluissa, kunnossapito- ja huoltopalveluissa, elinkaaripalveluissa, kaupunkien ja kuntien teknisessä toimessa, kiinteistöpalveluissa sekä koti- ja hoivapalveluissa. Lisätiedot: www.solteq.com