Verkkokauppa.com julkaisi sensuroimattomat tuotearvostelut sekä huolto- ja palautusprosentit

Verkkokauppa.com julkaisi kaikkien tuotteiden huolto- ja palautusprosentit asiakkaiden katsottavaksi

Verkkokauppa.com Oyj, 2013-04-02 09:36 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Verkkokauppa.com on julkaissut yli 13 000 sensuroimatonta tuotearvostelua verkkokaupassaan. Verkko-ostoksia tehneitä asiakkaita on pyydetty kertomaan ostopäätöksensä syistä, sekä laitteen käyttökokemuksista muutama viikko laitteen toimituksen jälkeen. Asiakkaat ovat kirjoittaneet jo yli 13 000 tuotearvostelua. Keskimäärin Verkkokauppa.comista ostetut tuotteet ovat saaneet asiakkailta 4,2 tähteä viidestä. Yleisien tähtiarviointien lisäksi tuotteita voi arvioida laadun, muutamien tuoteryhmäkohtaisten ominaisuuksien, sekä sen mukaan kokeeko tuotteen antavan vastinetta siitä maksettuun hintaan nähden.

Tuotearviointien lisäksi Verkkokauppa.com julkaisi kaikkien tuotteiden huolto- ja palautusprosentit. Huolto- ja palautusprosentit esitetään mikäli tuotteesta on kerätty tilastollisesti riittävä määrä tietoa. Huolto- ja palautustietoa kerätään Verkkokauppa.comin huolto- ja varastointijärjestelmistä.

”Nyt Verkkokauppa.comin asiakkaat voivat arvioida tuotteita ennen ostopäätöstä myös tuotteista kerättyjen huolto- ja palautusprosenttien avulla. Olemme julkaisseet täysin läpinäkyvät tilastot huolto- ja palautusprosenttien osalta. Nyt julkaistu tieto perustuu Verkkokauppa.comin omien järjestelmien keräämään dataan ja on jatkuvasti täysin ajantasaista. Uskomme, että tämä lisää asiakkaan mahdollisuuksia tehdä hyviä ja harkittuja johtopäätöksiä siitä minkä tuotteen hän haluaa ostaa. Palautetuin tuote seurantajaksolla oli Eizo FlexScan S1902SH-BK 19" LCD-näyttö. Huolletuin tuote seurantajaksolla oli MSI Z68A-GD65 -emolevy. Vähiten palautettuja tuotteita oli valmistajilla Kensington, Blackstorm, Elinchrom, sekä Gardena. Seurantajakso oli 6 kk. Tietääksemme kukaan toinen jälleenmyyjä ei kerro vastaavia tietoja myymistään tuotteista”, kertoo Verkkokauppa.comin huoltopäällikkö Mikko Dunderfelt.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden saada äänensä kuuluviin. Palvelun avulla tuotteen hankintaa pohtivat asiakkaat voivat lukea jo laitetta käyttävien asiakkaiden kokemuksista. Tuotearviointien lisäksi asiakkaat voivat käyttää Kysymykset ja vastaukset -palveluamme, jossa kysymysten vastaajina toimivat ammattitaitoiset henkilökuntamme edustajat. Henkilökunnan lisäksi tuotteen jo ostaneet asiakkaat voivat halutessaan toimia kysymysten vastaajina. Olemme innoissamme kun voimme alkaa kuuntelemaan ja palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin. Voimme tarvittaessa reagoida heti huomatessamme jonkin asiaan korostuvan arvioinneissa tai kysymyksissä ja näin helpottaa asiakkaiden asiointia verkkokaupassamme. Tällä hetkellä parhaimmaksi tuotteeksi asiakkaat ovat arvostelleet The Cloud Nine Iron -muotoiluraudan. Parhaimmiksi brandeiksi asiakkaat ovat arvostelleet mm. Samsungin, Applen ja Electroluxin”, toteaa Verkkokauppa.comin web-myynti- ja markkinointijohtaja Esa Hjerppe.

Esa Hjerppe
         Web-myynti- ja markkinointijohtaja
         Verkkokauppa.com Oyj
         esa.hjerppe@verkkokauppa.com