Muutos YIT:n sijoittajasuhteissa

Helsinki, Finland, 2013-07-11 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- YIT OYJ          SIJOITTAJAUUTINEN            11.7.2013 KLO 10.00

MUUTOS YIT:N SIJOITTAJASUHTEISSA

YIT-konsernin sijoittajasuhdejohtaja Hanna-Maria Heikkinen on nimitetty Metson suunnitellussa jakautumisessa syntyvän Valmet Oyj:n sijoittajasuhdejohtajaksi ja hän siirtyy pois YIT:n palveluksesta syyskuussa 2013.

”Sijoittajasuhteiden laadukas hoito ja omistaja-arvon kasvattaminen on tärkeää YIT:lle. Heikkisen seuraajan rekrytointi on käynnistetty”, toteaa talousjohtaja Timo Lehtinen.

Lisätietoja antaa:

Talousjohtaja Timo Lehtinen, puh. 045 6700 626, timo.lehtinen@yit.fi

YIT OYJ

Timo Lehtinen

Talousjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä, joka luo vetovoimaisempaa ja kestävämpää kaupunkiympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä ja Slovakiassa. YIT rakentaa asuntoja, toimitiloja ja infrastruktuuria, kehittää kokonaisia alueita sekä tarjoaa kuluttajille asumisen ratkaisuja. YIT:llä on yli 100 vuoden kokemus ja vahva markkina-asema: Suomessa se on suurin asuntojen rakentaja ja Venäjällä merkittävin ulkomainen asuntorakentaja. Suomessa YIT on myös yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista. Yhtiö työllistää yli 6 000 henkilöä seitsemässä maassa. Vuonna 2012 yhtiön liikevaihto oli noin 2,0 miljardia euroa. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi