0 % KommuneKredit Globalt Forbrug (USD) 2016 – Ændring af startkurs på en Underliggende Aktie

KommuneKredit udstedte d. 25. juni 2012 obligationer relateret til en Underliggende Aktiekurv sammensat af 15 Underliggende Aktier udstedt af selskaber alle kendetegnende ved at være globalt fokuseret inden for forbrugssegmentet. Obligationerne er benævnt ”0 % KommuneKredit Globalt Forbrug (USD) 2016” (ISIN kode DK0030298401).

Vodafone Group plc

I den Underliggende Aktiekurv indgår aktien udstedt af selskabet Vodafone Group plc. Selskabet har annonceret en ekstraordinær udbyttebetaling samt konsolidering af aktien begge dele med virkning pr. 24. februar 2014. Dette betyder, at startkursen for aktien skal ændres med en faktor fastsat til 1,02606.

Garanti Invest A/S har som Beregningsagent i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet justeret den Underliggende Aktiekurv ved at ændre startkursen (Aktiekursi; start) på den Underliggende Aktie fra 170,5000 til 174,9432 (afrundet).

Samtidig har selskabet pr. 24. februar 2014 ændret fondskode fra tidligere GB00B16GWD56 til nu GB00BH4HKS39.

Der henvises i øvrigt til Informationsmaterialet dateret d. 10. april 2012.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 38 41 42 50.

Garanti Invest A/S

Arrangør

KK Globalt Forbrug_Meddelelse om ændring af startkurs_Vodafone_OMX version_27022014.pdf