Presentation av delårsrapport Q1 2014

Victoria Park publicerar sin delårsrapport för januari - mars 2014 onsdagen den 23 april 2014 kl. 13:00. I samband med detta kommer bolaget att ge en presentation samma dag kl. 15.00. Från bolaget medverkar CEO Peter Strand och CFO Andreas Morfiadakis.

Presentationen kommer endast att kunna följas via audiocast på bolagets hemsida www.victoriapark.se/. Presentationen kommer att hållas på svenska.

För att ställa frågor under presentationen, ring 08 505 564 74.

Material: Delårsrapport och presentationsmaterial kommer att vara tillgängligt på www.victoriapark.se/bolaget  inför presentationen.

16 april 2014

För ytterligare information, vänligen kontakta:
CEO Peter Strand, telefon 070-588 16 61, e-post peter.strand@victoriapark.se
eller
CFO Andreas Morfiadakis, telefon 076-133 16 61, e-post andreas.morfiadakis@victoriapark.se

Victoria Park AB (publ)
Box 300 50, 200 61 Limhamn
Org nr 55 66 95-0738
Säte Malmö
www.victoriapark.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Victoria Park Pressrelease 2014-04-16.pdf

Om Victoria Park
Victoria Park AB (publ) är ett börsnoterat fastighetsbolag, inriktat på bostadsfastigheter, med affärsområdena förvaltningsfastigheter och livsstilsboende. Med ett långsiktigt förvaltningsarbete och social dimension ska Victoria Park skapa och förädla värden i en växande bostadsfastighetsportfölj i södra och mellersta Sverige.
Victoria Parks fastighetsportfölj uppgår till 367 tkvm, fördelat på 337 tkvm bostäder och 30 tkvm kommersiella lokaler. Därtill äger bolaget byggrätter motsvarande 19 tkvm BTA vid Limhamns kalkbrott i Malmö. Victoria Parks stamaktier och preferensaktier handlas på NASDAQ OMX Stockholm Mid Cap.

victoriapark_press_140416.pdf