ELECSTER OYJ:N VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

ELECSTER OYJ                     PÖRSSITIEDOTE 24.4.2014 KLO 15.10

ELECSTER OYJ:N VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

Elecster Oyj:n varsinainen yhtiökokous on 24.4.2014 pitämässään kokouksessa vahvistanut vuoden 2013 tilinpäätöksen ja myöntänyt vastuuvapauden hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle.

Yhtiökokous päätti hallituksen ehdotuksen mukaisesti, että osinkoa maksetaan 0,26 euroa kultakin A- ja K-sarjan osakkeelta. Osingonmaksun täsmäytyspäivä on 29.4.2014 ja maksupäivä 7.5.2014.

Hallituksen jäsenmääräksi päätettiin kolme. Hallitukseen valittiin Jarmo Halonen, Jukka Halonen, ja Hilkka Tuori. Yhtiökokous päätti, että hallituksen jäsenille maksetaan 8.000 euron suuruinen vuosipalkkio. Matkakustannukset korvataan Verohallinnon verovapaiden matkakustannusten korvauspäätöksen mukaisesti. Yhtiökokouksen jälkeen pitämässään kokouksessa hallitus valitsi puheenjohtajakseen Jukka Halosen.

Yhtiön tilintarkastajiksi valittiin uudelleen KHT Jukka Lahdenpää ja KHT Veikko Terho. Varatilintarkastajaksi valittiin KHT-yhteisö Moore Stephens Rewinet Oy Ab. Tilintarkastajien palkkio vahvistettiin maksettavaksi kohtuullisen laskun mukaan.

Yhtiökokous valtuutti hallituksen päättämään omien osakkeiden hankkimisesta ja luovuttamisesta hallituksen esityksen mukaisesti.

Yhtiökokouksen pöytäkirja on nähtävillä yhtiön internet-sivuilla viimeistään 7.5.2014 alkaen.

ELECSTER OYJ

Jarmo Halonen