Referat af ordinær generalforsamling

31. oktober 2014 i

KIF Håndbold Elite A/S

Cvr.Nr. 20919078

Den 31. oktober 2014 kl. 17.00 blev der afholdt ordinær generalforsamling i TREFOR arena,

Ambolten 2 – 6, 6000 Kolding.

1. Udpegning af dirigent.

1. Forelæggelse af årsrapport med revisionspåtegning til godkendelse samt årsberetning.

1. Forslag til anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til den godkendte årsrapport.

1. Forslag om, at selskabet afnoteres på fondsbørsen OMX Nasdaq/First North, og forslag om ændring af vedtægterne i forlængelse heraf.

Afnotering af selskabet på OMX Nasdaq/First North vil indebære følgende ændringer og konsekvensrettelser i selskabets vedtægter:

§ 4, 1. og 2. afsnit, ændres til:

Alle aktier skal lyde på navn og noteres i selskabets aktiebog. Aktierne er ikke omsætningspapirer.

§ 5 ændres til:

Selskabets generalforsamling afholdes hvert år i Kolding kommune senest 5 måneder efter regnskabsårets udløb.

Indkaldelse til generalforsamling skal ske med mindst 2 ugers og højst 4 ugers varsel i Jydske Vestkysten og Jyllandsposten. Udkommer det nævnte blad ikke på indkaldelsestidspunktet, og har bestyrelsen udvist rimelige bestræbelser for bekendtgørelse af indkaldelsen, skal dirigenten på vedkommende generalforsamling kunne erklære denne for lovlig indvarslet.

Indkaldelse med dagsorden skal endvidere ske ved almindelig brevforsendelse til enhver i ejerbogen noteret aktionær, der har fremsat begæring om tilsendelse af indkaldelser til generalforsamlinger.

1. Bemyndigelse til bestyrelsen til at afholde papirgeneralforsamling og anmelde vedtægtsændringerne under pkt. 4 til Erhvervsstyrelsen efter First Norths godkendelse af afnotering, og den 10 uger lange transaktionsperiode er slut.

Bemyndigelsen skal gælde i 1 år fra afholdelsen af generalforsamlingen

1. Eventuelle forslag fra aktionærer eller bestyrelse.

1. Valg af medlemmer til bestyrelsen

1. Valg af revisor

Til stede var:

3 aktionærer, bestyrelsen, revisionen, advokat Tim Momberg Henriksen samt direktionen.

Til dirigent udpegede bestyrelsen Tim Momberg Henriksen, der konstaterede, at generalforsamlingen var lovlig indvarslet og beslutningsdygtig.

Ad pkt. 1 og pkt. 2:

Formand, Steffen Busk Jespersen forelagde selskabets årsberetning med orientering om både de sportslige resultater og den forretningsmæssige udvikling. Desuden blev der orienteret om, at der på nuværende tidspunkt fortsat er udfordringer med driftslikviditeten, men der er igangsat initiativer, som i indeværende regnskabsår vil styrke selskabets likviditet.

Selskabets årsrapport blev herefter gennemgået af statsautoriseret revisor, Johnny Krogh fra Deloitte, Kolding.

Generalforsamlingen tog enstemmigt beretningen til efterretning, godkendte resultatdisponeringen og godkendte årsrapporten.

Ad pkt. 3:

Årets resultat bliver overført til egenkapitalen.

Ad pkt. 4:

Det var foreslået, at selskabet afnoteres på fondsbørsen OMX Nasdaq/First North.

Forslaget blev vedtaget enstemmigt og med alle tilstedeværende stemmer.

Som konsekvens af afnoteringen var det foreslået at ændre selskabets vedtægter som følger:

§ 4, 1. og 2. afsnit, ændres til:

§ 5 ændres til:

Forslaget til nye vedtægter blev fremlagt og gennemgået af dirigenten.

Ad pkt. 5:

Afnotering skal godkendes af First North, og der skal forløbe en 10 uger lang transaktionsperiode. Det var derfor foreslået, at bestyrelsen bemyndiges til at afholde papirgeneralforsamling og anmelde vedtægtsændringerne vedtaget under pkt. 4 til Erhvervsstyrelsen. Bemyndigelsen skal gælde 1 år fra dags dato.

Ad pkt. 6

Der var ingen forslag.

Ad pkt. 7:

Bestyrelsen bestående af:

• Steffen Busk Jespersen
  • Jens Chr. Sørensen
  • Mette Kind
  • Finn Boel Pedersen
  • Nicolai Kampmann
  • Morten Knudsen
  • Jens Boesen

var alle på valg.

Det oplystes at Steffen Busk Jespersen udtræder af bestyrelsen. Der blev foreslået Søren F. Knudsen, som nyt bestyrelsesmedlem. Han blev enstemmigt valgt til bestyrelsen ligesom øvrige bestyrelsesmedlemmer blev genvalgt.

Bestyrelsen meddelte, at den havde konstitueret sig med Søren F. Knudsen som formand og Jens Chr. Sørensen som næstformand.

Ad pkt. 8:

Til revisor genvalgtes statsautoriseret revisor, Johnny Krogh, Deloitte, Statsautoriseret Revisionsaktieselskab, Egtved Allé 4, 6000 Kolding.

Ad pkt. 9:

Spørgsmål fra salen blev besvaret.

Direktør, Jens Boesen takkede Steffen Busk Jespersen for indsatsen som formand for bestyrelsen.

Generalforsamlingen bemyndigede advokat Jon Stefansson til at anmelde det vedtagne og foretage sådanne ændringer og/eller tilføjelser i de til Erhvervsstyrelsen indleverede dokumenter, som Erhvervsstyrelsen måtte forlange eller henstille foretaget som betingelse for registrering eller godkendelse af det vedtagne.

Som dirigent:

_________________________________

Tim Momberg Henriksen

________________________                                                    ___________________________

Steffen Busk Jespersen                                                                    Jens Boesen

Bestyrelsesformand                                                                           Adm. Direktør

For yderligere information om KIF Håndbold Elite A/S kontakt da:

Adm. Direktør Jens Boesen på telefon 7632 6001

KIF Håndbold Elite A/S

Ambolten 2-6

Hjemmeside: www.kif.dk

Certified Advisor:

PricewaterhouseCoopers

Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Strandvejen 44

Carsten Hemme

www.pwc.dk

KIF Håndbold Elite A/S er et selskab, hvis formål er at drive elite herrehåndbold med ambitioner om at blande sig i den danske og europæiske top under brandet KIF Kolding København. Desuden arbejder selskabet tæt sammen med moderklubben om talentudvikling af både drenge og pige talenter i KIF Håndbold.

Fondsbørsmeddelelse nr. 10 - Referat af ordinær generalforsamling 31.10.2014.pdf