Turvatiimi laskee vuoden 2014 liiketulosennustetta ilman kertaeriä

Turvatiimi Oyj                         Pörssitiedote 18.11.2014 klo 9.00

Yhtiön viivästyneiden kustannussäästötoimenpiteiden sekä konsernin rakennemuutoksen kulujen vuoksi yhtiö laskee kannattavuusennustetta niin että vuoden 2014 liiketuloksen ilman kertaluonteisia eriä ennustetaan olevan tappiollinen 1,5 – 2,0 miljoonaa euroa. Aikaisemmin yhtiö arvioi vuoden 2014 liiketuloksen ilman kertaluonteisia eriä olevan selvästi alhaisempi kuin edellisenä vuonna. (Liiketulos vuonna 2013 ilman kertaluonteisia eriä oli -0,6 miljoonaa euroa.)

Turvatiimin arvioi vuoden 2014 liikevaihdon olevan 36,0 – 36,5 miljoonaa euroa. Liikevaihtoennusteessa ei ole muutosta, aikaisemmin yhtiö arvioi liikevaihdon laskevan jonkin verran edellisen vuoden liikevaihdosta (Liikevaihto vuonna 2013 oli 37,8 miljoonaa euroa.)

TURVATIIMI OYJ

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juha Murtopuro, puh. 0207 363 200

mailto: juha.murtopuro@turvatiimi.fi

Turvatiimi Oyj

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen palvelualan yritys, joka tarjoaa turvallisuus- ja vartiointialan palveluita ja turvateknologiaa Turvatiimin brändillä, vähittäiskaupan palveluita, hoivapalveluita ja asiakaspalvelukokonaisuuksia Palvelutiimin brändillä sekä 24/7 valvomo-, kuvavalvonta-, hälytys- ja johtokeskuspalveluja kustannustehokkaasti Responda 113:n kautta globaalisti. Toimintamme periaatteita ovat asiakaspalvelu, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2013 Turvatiimin liikevaihto oli 37,8 miljoonaa euroa ja työllistimme 1 000 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.turvatiimi.fi www.palvelutiimi.fi www.113.fi