Indberetning af aktiekapital og stemmerettigheder for Bavarian Nordic A/S

KVISTGÅRD, Danmark - 30. november 2014 - Bavarian Nordic A/S (OMX: BAVA) skal i henhold til § 6 i bekendtgørelse nr. 1442 af 13. december 2013 om udstederes oplysningsforpligtelser hermed meddele, at den nominelle værdi af Bavarian Nordic A/S' aktiekapital ved udgangen af november 2014 udgør i alt DKK 276.712.470 fordelt på 27.671.247 stk. aktier à nom. DKK 10, svarende til 27.671.247 stemmer.

Rolf Sass Sørensen, Vice President Investor Relations. Telefon +45 61 77 47 43

Om Bavarian Nordic
Bavarian Nordic er et internationalt biotekselskab, der udvikler og producerer cancerimmunterapier og vacciner til forebyggelse af infektionssygdomme. Selskabets førende udviklingsprogrammer er PROSTVAC®, en immunterapikandidat til behandling af fremskreden prostatacancer, som er i afsluttende klinisk fase 3 udvikling, og IMVAMUNE®, en ikke-replikerbar koppevaccine, der udvikles og leveres til det amerikanske nationale beredskabslager under en kontrakt med de amerikanske myndigheder. Vaccinen er godkendt i Canada under navnet IMVAMUNE samt i den Europæiske Union under navnet IMVANEX®.  Bavarian Nordics aktier er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen under symbolet BAVA (Reuters: BAVA.CO, Bloomberg: BAVA.DC). Selskabet har et sponsoreret ADR-program, som er noteret i USA (OTC) under symbolet BVNRY. For yderligere information, besøg www.bavarian-nordic.com.

201431dk