EFORE OYJ:N TULEVA TOIMITUSJOHTAJA HEIKKI VIIKA ALOITTAA 1.6.2015

Espoo, 2015-01-29 12:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Efore Oyj     Pörssitiedote       29.1.2015 klo 13.00

Efore Oyj:n hallitus nimitti 22.12.2014 yhtiön toimitusjohtajaksi Heikki Viikan. Hän aloittaa työnsä Efore Oyj:n toimitusjohtajana 1.6.2015.

Efore Oyj:n nykyinen toimitusjohtaja Vesa Vähämöttönen jättää yhtiön helmikuun 2015 lopussa, kuten lokakuussa 2014 on tiedotettu. Väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 1.3.2015 alkaen on nimitetty yhtiön talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Riitta Järnstedt.

EFORE OYJ

Hallitus

Lisätietoja antaa 29.1.2015 klo 15-16 hallituksen puheenjohtaja Päivi Marttila, puh. 0400 285 358.

Nasdaq OMX Helsinki Oy

Efore-konserni
Efore on vaativia tehoelektroniikkatuotteita kehittävä ja valmistava kansainvälinen yhtiö. Yhtiön pääkonttori on Suomessa ja sen tuotantoyksiköt sijaitsevat Kiinassa ja Tunisiassa. Yrityksen myynti- ja markkinointitoiminnot sijaitsevat Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Kiinassa. Joulukuussa 2013 päättyneellä tilikaudella konsernin liikevaihto oli 82,5 milj. euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 836 henkilöä. Konsernin emoyhtiö Efore Oyj:n osake on listattu Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä.
www.efore.fi