Ei julkistettavaksi tai levitettäväksi, suoraan tai epäsuorasti, Australiassa, Etelä-Afrikassa, Hongkongissa, Japanissa, Kanadassa, Kiinassa, Singaporessa, Uudessa-Seelannissa tai Yhdysvalloissa tai missään muussa maassa, missä levittäminen tai julkistaminen olisi lainvastaista.

Tremoko Oy Ab ("Tarjouksentekijä") on 10.2.2015 julkistanut velvollisuutensa tehdä arvopaperimarkkinalain (746/2012, muutoksineen) 11 luvun 19 §:n mukainen julkinen ostotarjous kaikista Ixonos Oyj:n ("Ixonos") liikkeeseen laskemista osakkeista ja osakkeisiin oikeuttavista Ixonosin liikkeeseen laskemista arvopapereista, jotka eivät ole Tarjouksentekijän, Ixonosin tai minkään Ixonosin tytäryhtiön hallussa ("Ostotarjous"). Tarjouksentekijä on 2.3.2015 julkistanut Finanssivalvonnan hyväksymän tarjousasiakirjan ("Tarjousasiakirja").

Ixonosin hallitus on 9.3.2015 julkistanut arvopaperimarkkinalain 11 luvun 13 §:n mukaisen hallituksen lausunnon Ostotarjouksesta.  Tarjousasiakirjaa on täydennetty liittämällä Ixonosin hallituksen lausunto Tarjousasiakirjan liitteeksi E ("Tarjousasiakirjan Täydennys").

Finanssivalvonta on 11.3.2015 hyväksynyt Tarjousasiakirjan Täydennyksen, joka on saatavilla ostotarjouksen teknisenä järjestäjänä toimivan UB Securities Oy:n toimitiloissa (Aleksanterinkatu 21 A, 00100 Helsinki) ja internetsivuilta osoitteesta www.unitedbankers.fi/ixonos.

Tarjouksentekijän taloudellisena neuvonantajana Ostotarjouksessa toimii HLP Corporate Finance Oy ja oikeudellisena neuvonantajana Asianajotoimisto Krogerus Oy.

TREMOKO OY AB

Lisätietoja antaa: