Muutoksia Turvatiimi Oyj:n johtoryhmässä

Turvatiimi Oyj                           Pörssitiedote 23.3.2015 klo 10.30

Turvatiimin henkilöstöpäälliköksi ja johtoryhmän jäseneksi on 1.4.2015 alkaen nimitetty Anrika Salonen, 37.

Anrika on aikaisemmin työskennellyt laaja-alaisesti henkilöstöhallinnon tehtävissä PostNord Logistics:llä.

”Henkilöstö on palveluyrityksen tärkein voimavara ja vahvistamme henkilöstöhallinnon roolia, osaamista ja resursointia henkilöstöpäällikön nimityksellä johtoryhmään. Anrikalla on vahva henkilöstöhallinnan käytännön kokemus ja positiivinen ote henkilöstöhallinnon päivittämiseen johtamiseen. Toivotan hänet kaikkien turvatiimiläisten puolesta tervetulleeksi Turvatiimiin”, sanoo toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

Turvatiimin johtoryhmään kuuluvat 1.4.2015 alkaen markkinointipäällikkö Tiina Tanttu, henkilöstöpäällikkö Anrika Salonen, kehityspäällikkö Antti Nuutinen, myyntijohtaja Kaj Ignatjew, talousjohtaja Jarno Karhinen sekä toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

TURVATIIMI OYJ

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juha Murtopuro, puh. 0207 363 200

mailto: juha.murtopuro@turvatiimi.fi

Turvatiimi Oyj

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen turvallisuuspalveluiden ja turvatekniikan yritys. Toimintamme periaatteita ovat asiakaspalvelu, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2014 Turvatiimin liikevaihto oli 36,4 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 900 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä.www.turvatiimi.fi