Selskabsmeddelelse nr. 5 / 2015

Storaktionærmeddelelse

København, 2015-03-27 12:37 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

NewCap Holding A/S har den 27. marts 2015 modtaget meddelelse i medfør af værdipapirhandelslovens § 29 om, at Mogens de Linde har øget sin indirekte beholdning af aktier i NewCap Holding A/S. Forøgelsen i den indirekte beholdning af aktier i NewCap Holding A/S er sket ved, at det af Mogens de Linde kontrollerede selskab Driftsselskabet af 28. December 2001 A/S har erhvervet yderligere 2.000.000 stk. aktier i NewCap Holding A/S.

Mogens de Linde kontrollerer hermed indirekte, via Driftsselskabet af 28. December 2001 A/S, 17.346.011 stk. aktier i NewCap Holding A/S, svarende til 14,59 % af den samlede aktiekapital og det samlede antal stemmerettigheder i NewCap Holding A/S. Mogens de Linde ejer herudover som hidtil direkte 1.974.996 stk. aktier i NewCap Holding A/S, svarende til 1,66 % af den samlede aktiekapital og det samlede antal stemmerettigheder i NewCap Holding A/S.

Det betyder, at Mogens de Linde nu direkte og indirekte kontrollerer 16,25 % af den samlede aktiekapital og det samlede antal stemmerettigheder i NewCap Holding A/S.

Peter Steen Christensen

Direktør og bestyrelsesmedlem

For yderligere information kontakt venligst:

Peter Steen Christensen

E-mail: info@newcap.dk