NASDAQ OMX Helsingin listauskomitea tehnyt päätöksen Turvatiimi Oyj:n osakkeiden poistamisesta pörssilistalta ja julkisen kaupankäynnin lopettamisesta Turvatiimi Oyj:n osakkeella

Turvatiimi Oyj                         Pörssitiedote 27.8.2015 klo 13.00

Turvatiimi Oyj (Turvatiimi) on 12.8.2015 tiedottanut jättäneensä NASDAQ OMX Helsingin listauskomitealle hakemuksen julkisen kaupankäynnin lopettamisesta Turvatiimin osakkeella sekä osakkeen poistamisesta pörssilistalta. Hakemuksessa pyydettiin osakkeen poistamista NASDAQ OMX Helsingin pörssilistalta mahdollisimman pian sen jälkeen, kun lunastusmenettelyn kohteena olevat osakkeet siirtyvät Atine Group Oy:lle (Atine) osakeyhtiölain 18 luvun 6 §:n mukaisesti.

NASDAQ OMX Helsingin listauskomitea on tänään 27.8.2015 tehnyt päätöksen Turvatiimin edellä mainitun hakemuksen johdosta ja julkaissut asiaa koskevan erillisen tiedotteen. Kyseisen päätöksen mukaan Turvatiimin osake poistetaan pörssilistalta sen jälkeen, kun omistusoikeus kaikkiin Turvatiimin osakkeisiin on lunastusmenettelyssä siirtynyt Atinelle. Omistusoikeuden siirtymisestä ja kaupankäynnin päättymisestä tiedotetaan erikseen.

TURVATIIMI OYJ

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, puh. 0207 363 200

mailto: juha.murtopuro@turvatiimi.fi

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen turvallisuuspalveluiden ja turvatekniikan yritys. Toimintamme periaatteita ovat asiakaspalvelu, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2014 Turvatiimin liikevaihto oli 36,4 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 900 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.turvatiimi.fi