Välimiesoikeuden päätöksen mukaan Atine Group Oy:llä on oikeus lunastaa Turvatiimi Oyj:n osakkeet

Turvatiimi Oyj                      Pörssitiedote 1.9.2015 klo 15.05

Keskuskauppakamarin lunastuslautakunnan määräämä välimiesoikeus on tänään 1.9.2015 antamallaan päätöksellään vahvistanut, että Atine Group Oy:llä (”Atine”) on oikeus lunastaa Turvatiimi Oyj:n (”Turvatiimi”) vähemmistöosakkeet ja saada haltuunsa kyseiset osakkeet asettamalla lunastushinnan ja sille kertyvän koron maksamisesta välimiesoikeuden hyväksymä vakuus.

Atine on ilmoittanut Turvatiimille asettavansa vaaditun vakuuden niin pian kuin mahdollista. Vakuuden asettamisesta ja siihen liittyvistä toimista sekä Turvatiimin pörssilistalta poistamiseen liittyvistä asioista tullaan ilmoittamaan erillisellä tiedotteella.

TURVATIIMI OYJ

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, puh. 0207 363 200

mailto: juha.murtopuro@turvatiimi.fi

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen turvallisuuspalveluiden ja turvatekniikan yritys. Toimintamme periaatteita ovat asiakaspalvelu, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2014 Turvatiimin liikevaihto oli 36,4 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 900 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.turvatiimi.fi