Information om samarbejdspartner

Selskabsmeddelelse nr. 224

Information om samarbejdspartner

SSBV-Rovsing A/S skal hermed oplyse at selskabets samarbejdspartner SSBV Space and Ground Systems B.V. er gået i betalingsstandsning.

Som tidligere meddelt, har SSBV-Rovsing A/S købt visse produkter og relateret know-how fra SSBV Space and Ground Systems B.V. (DSTE aktiviteter) for hvilke der stadig foregår vidensdeling og de to selskaber har fælles operationelle projekter.

Ledelsen har gennem den seneste tid søgt at afbøde konsekvenserne af en eventuel SSBV Space & Ground Systems B.V. betalingsstandsning og ledelsen arbejder videre på at sikre videreførelsen af de igangværende projekter. Ledelsen er i positiv dialog med administrator om at overtage andre indtægtsgivende aktiviteter fra SSBV Space and Ground Systems B.V., som kan indebære en øget omsætning og indtjening for SSBV-Rovsing A/S i de kommende år.

Baseret på nuværende tilgængelige informationer, finder ledelsen ikke anledning til ændre på forventningerne for indeværende regnskabsår som følge af SSBV Space and Ground Systems B.V.’s betalingsstandsning, men usikkerheden relateret til forventningerne er øget.

Yderligere oplysninger

SSBV-Rovsing A/S, Julian Bott, CEO, telefon: 44 200 802 eller Dan Bång, CFO, telefon: 20 305 320.

Meddelelse 224_Information_om_samarbejdspartner_Final_KHN.pdf