Selskabsmeddelelse nr. 6/2016

Meddelelse i henhold til Værdipapirhandelsloven § 29 og meddelelse om snarlig tvangsindløsning

København, 2016-03-14 12:19 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- I henhold til Værdipapirhandelslovens § 29 skal Stylepit A/S hermed offentliggøre, at selskabet i dag har modtaget meddelelse fra Aktieselskabet af 14.10.2012, Fredskovvej 5, 7330 Brande (”Aktieselskabet af 14.10”) om, at Aktieselskabet af 14.10 har øget sin ejerandel i Stylepit og har opnået ejerskab til 708.982.759 aktier a DKK nom 0,10 svarende til 90,06 % af aktierne og stemmerne i Stylepit.

Aktieselskabet af 14.10.2012 er et helejet datterselskab af Bestseller United A/S, der er et helejet datterselskab af Aktieselskabet af 1.8.2004, der er et helejet datterselskab af Aktieselskabet af 1.8.2007, som er kontrolleret af Anders Holch Povlsen.

Aktieselskabet af 14.10 har samtidig oplyst selskabet, at Aktieselskabet af 14.10 agter at fremsætte påkrav om tvangsindløsning af de resterende minoritetsaktionærer inden udgangen af marts 2016 til samme kurs, som tilbudt minoritetsaktionærerne i forbindelse med det i 2015 gennemførte frivillige købstilbud (DKK 0,20 pr. aktie a nominelt DKK 0,10). Aktieselskabet har tillige oplyst, at de efterfølgende køb i markedet af Stylepit aktier i alle tilfælde er sket til en kurs, der ikke har oversteget tilbudskursen på DKK 0,20.

Stylepit agter at indsende en ny opdateret anmodning om afnotering til fondsbørsen, når tidsplanen for tvangsindløsning ligger klar.

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til bestyrelsesformand Michael Schrøder på mobil nr. +45 26 15 31 20.

STYLEPIT A/S