FIT Biotech Oy: FIT Biotech Oy:n hallitus on päättänyt vaihtovelkakirjojen ja warranttien liikkeeseenlaskusta

FIT Biotech Oy

Yhtiötiedote 8.11.2016 kello 9.00

FIT Biotech Oy:n (jäljempänä myös "Yhtiö") hallitus päätti 26.9.2016 perustaa vaihtovelkakirjalaina- ja warranttiohjelmat toteuttaakseen Yhtiön ja Bracknor Investmentin välisen vaihtovelkakirjalainoista ja warranteista koostuvan enintään 12.480.000 euron rahoitusohjelman.

Yhtiön hallitus on päättänyt tänään nostaa ohjelmaan sisältyvän toisen 250 000 euron suuruisen lainaerän Bracknorilta ja antaa Bracknorille yhteensä 250 vaihtovelkakirjaa ja 2 097 315 warranttia, jotka oikeuttavat merkitsemään Yhtiön K-osakkeita vaihtovelkakirjojen ja warranttien ehtojen mukaisesti.

FIT BIOTECH OY

Lisätietoja:
Hallituksen puheenjohtaja Juha Vapaavuori
Sähköposti: juha.vapaavuori@fitbiotech.com
Puhelin: +358 50 372 0824

Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, puh. +358 40 587 7000

FIT Biotech Oy lyhyesti
FIT Biotech on vuonna 1995 perustettu bioteknologiayhtiö, joka kehittää ja lisensoi patentoimaansa GTU® (Gene Transport Unit) -vektoriteknologiaa uuden sukupolven lääkehoitoihin. GTU® on geenien kuljetusteknologia, joka ratkaisee merkittävän lääketieteellisen haasteen geeniterapian ja DNA-rokotteiden käytettävyydessä.

FIT Biotech soveltaa GTU®-teknologiaa lääkekehitysprojekteissaan. Esimerkkeinä sovellusalueista ovat syöpä (geeniterapia) ja tartuntataudit kuten HIV ja tuberkuloosi, sekä eläinrokotteet.

FIT Biotechin K-osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Finland -markkinapaikalla.

JAKELU: