Nesteen asemille uusia digitaalisia palveluita

Neste Oyj
1.12.2016 klo 9.00

Nesteen asemille uusia digitaalisia palveluita

Nesteen Öljyn Vähittäismyynti ja ESA Digital Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka kattaa mittarikentän digitaalisen näyttöjärjestelmän uudistamisen, LED-suurkuvanäyttöjen toimituksen aseman läheisyyteen sekä valtakunnallisen mediamyynnin palvelut.

"Yhteistyön tavoitteena on hyödyntää digitaalisuuden mukanaan tuomia mahdollisuuksia liikenneasemilla ja palvella Nesteen asiakkaita yhä paremmin ajankohtaisilla viesteillä ja tarjouksilla. Haluamme kehittää digitaalisia palveluita, jotka tarjoavat sekä kuluttaja- että yritysasiakkaillemme hyödyllistä tietoa ja miellyttävän asiakaskokemuksen", kertoo Nesteen Öljyn Vähittäismyynnin markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

Asemien diginäytöille voidaan nostaa esimerkiksi ajankohtaisia uutisia, tarjouksia tai RSS-syötteitä. Asemien läheisyydessä sijaitsevilla suurkuvanäytöillä voidaan kertoa paitsi aseman ajankohtaisista tarjouksista myös sen läheisyydessä olevien yritysten palveluista.

"Uusi digikonsepti mahdollistaa muun muassa reaaliaikaisen liikennetiedon. Esimerkiksi ruuhkista voidaan kertoa liikenneaseman näytöillä, ja autoilija voi rauhassa pitää taukoa kunnes teillä on taas hiljaisempaa", kertoo ESA Digital Oy:n toimitusjohtaja Esa Rimpiläinen.

"ESA Digitalin tavoitteena on tuottaa sisältöjä, joiden avulla asiakkaamme menestyvät paremmin. Yhteistyösopimus on meille merkittävä ja tarjoaa uusia mahdollisuuksia. On hienoa, että Neste haluaa olla digitaalisten palveluiden edelläkävijä sekä panostaa myös tätä kautta parempaan asiakaskokemukseen", kertoo Mediatalo Keskisuomalaisen, ESA Digital Oy:n emoyhtiön, toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.

Neste Oyj

Osmo Kammonen
Viestintä- ja markkinointijohtaja

Lisätietoja:

Mika Hyötyläinen, markkinointijohtaja, Öljyn vähittäismyynti -liiketoiminta-alue, puh. 010 458 4132
Esa Rimpiläinen, toimitusjohtaja, Esa Digital Oy, 0400 481 509.
Vesa-Pekka Kangaskorpi, toimitusjohtaja, Keskisuomalainen Oyj, 050 688 33.

Neste lyhyesti

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) luo vastuullisia vaihtoehtoja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Voimme auttaa asiakkaitamme pienentämään hiilijalanjälkeään kaikkialla maailmassa laadukkailla ja vähäpäästöisillä uusiutuvilla tuotteilla ja korkealaatuisilla öljytuotteilla, jotka voidaan yhdistää räätälöidyiksi palveluratkaisuiksi. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lentämiseen ja muoviteollisuuteen. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2015 Nesteen liikevaihto oli 11 miljardia euroa ja olimme edelleen mukana 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 listalla. Lue lisää: neste.com

ESA Digital Oy lyhyesti

ESA Digital Oy on valtakunnallinen, digitaaliseen POS- ja ulkomainontaan keskittynyt yhtiö. Toteutamme yhdessä asiakkaidemme kanssa digitaalisia mediaympäristöjä ja myymme mediatilaa näyttöpinnoille alueellisesti ja valtakunnallisesti. Tärkeimpiä mediaympäristöjämme ovat Nesteen Liikenneasemat ja Cityconin Kauppakeskukset. ESA Digital on osa Mediatalo Keskisuomalaista.  ESA Digitalin laitetoimittajana ja kumppanina teknisessä toteutuksessa sekä suunnittelussa toimii Helsinkiläinen Ideafix Oy.