Asiakastieto Groupin vuoden 2016 vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu

ASIAKASTIETO GROUP OYJ, PÖRSSITIEDOTE 9.3.2017 KLO 17.00

Asiakastieto Groupin vuoden 2016 vuosikertomus ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu suomeksi ja englanniksi konsernin sijoittajasivuilla osoitteessa http://investors.asiakastieto.fi/?lang=fi. Vuosikertomuksen PDF-tiedosto on lisäksi tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus sisältää konsernin vuoden 2016 tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on myös julkaistu erillisenä PDF-tiedostona, joka on saatavilla konsernin sijoittajasivuilla osoitteessa http://investors.asiakastieto.fi/?page_id=2220&lang=fi
sekä tämän tiedotteen liitteenä.

ASIAKASTIETO GROUP OYJ

Lisätietoja:
Pia Katila
Sijoittajasuhdepäällikkö

Jakelu:
keskeiset tiedotusvälineet
investors.asiakastieto.fi

Asiakastieto Group on yksi Suomen johtavista yritys- ja kuluttajatietopalveluiden tarjoajista. Konsernin tuotteita ja palveluita käytetään ensisijaisesti riskienhallinnassa, taloushallinnossa, päätöksenteossa sekä myynnissä ja markkinoinnissa. Konsernilla oli vuoden 2016 lopussa noin 19 000 asiakasta, joista sopimusasiakkaita oli 11 000. Konserni palvelee useita toimialoja, joista suurimpiin kuuluvat rahoitus- ja pankkitoiminta, tukku- ja vähittäiskauppa sekä asiantuntijapalveluyritykset. Vuonna 2016 konsernin liikevaihto oli 49,2 miljoonaa euroa ja työntekijöitä vuoden 2016 lopussa oli 170. Asiakastieto Group on listattu Nasdaq Helsinkiin kaupankäyntitunnuksella ATG1V. Lisätietoa Asiakastieto Groupista saa verkkosivuilta www.asiakastieto.fi

Asiakastieto Group Oyj_Vuosikertomus_2016 Asiakastieto Group Oyj_Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä_2016