GENNEMFØRSEL AF KAPITALNEDSÆTTELSE OG AFREGNING AF TILBAGEKØBSTILBUD

København, 12. april 2017
SELSKABSMEDDELELSE nr. 9/2017

GENNEMFØRSEL AF KAPITALNEDSÆTTELSE OG AFREGNING AF TILBAGEKØBSTILBUD

På den ekstraordinære generalforsamling i Cemat A/S den 8. marts 2017 blev det vedtaget, at selskabets aktiekapital skal nedsættes fra nominelt kr. 10.883.281,36 til nominelt kr. 4.997.006,06. Selskabet har ikke modtaget nogen krav inden offentliggørelsesperiodens udløb, hvorfor kapitalnedsættelsen i dag er endeligt registreret i Erhvervsstyrelsens system. Som følge af kapitalnedsættelsen bliver de af selskabet tilbagekøbte aktier annulleret, idet nedsættelsesbeløbet udbetales til aktionærerne, jf. selskabslovens § 188, stk. 1, nr. 2.

Nasdaq Copenhagen er orienteret om gennemførslen af kapitalnedsættelsen, og kapitalnedsættelsen vil blive effektueret i Nasdaq Copenhagens systemer hurtigst muligt.

Selskabets opdaterede vedtægter kan findes på Selskabets hjemmeside www.cemat.dk under Investor, Børsmeddelelser.

Henvendelser vedrørende denne selskabsmeddelelse kan rettes til info@cemat.dk.

Cemat A/S

Jens Borelli-Kjær

Bestyrelsesformand

Denne selskabsmeddelelse er udarbejdet på dansk og engelsk. I tvivlstilfælde er den danske udgave gældende.

Selskabsmeddelelse_Gennemførsel af kapitalnedsættelse_07.04.2017.DOCX