Asiakastieto Groupin vertailukelpoiset liikevaihtotiedot tuotealueittain vuodelta 2016 liittyen uuteen tuotealuerakenteeseen

ASIAKASTIETO GROUP OYJ, PÖRSSITIEDOTE 15.5.2017 KLO 13.00

Asiakastieto Group Oyj ilmoitti 20.10.2016 muuttavansa tuotealuerakennettaan vastaamaan paremmin uudistettua strategiaa. Sen mukaisesti digitalisaatio ja rajat ylittävä kaupan kansainvälistyminen ovat Asiakastieto Groupille liiketoiminnallinen mahdollisuus entistä vahvempaan kasvuun. Asiakaskuntaa kuunnellen ja uusia tietolähteitä hyödyntäen konserni panostaa voimakkaasti uusien digitaalisten palveluiden kehittämiseen asiakkaidensa liiketoiminnan vauhdittamiseksi

Vuoden 2017 alusta Sertifikaatit ja Analyysit -tuotealue yhdistettiin Yritystietopalveluihin. Lisäksi perustettiin uusi tuotealue Kiinteistö- ja vakuustietopalvelut, joka keskittyy kiinteistötietoihin, vakuushallintapalveluihin ja asunto-osakeyhtiöiden tietopalveluihin.

Liikevaihto tuotealueittain 2016

1.1. - 1.4. - 1.7. - 1.10. - 1.1. -
Tuhatta euroa 31.3.2016 30.6.2016 30.9.2016 31.12.2016 31.12.2016
Yritystietopalvelut 7 607 8 169 7 078 7 336 30 190