Nesteen pienmoottoribensiinin mittarimyynti laajenee Poriin ja Pohjanmaalle - myyntipisteitä jo 19

Neste Oyj
18.5.2017 klo 9.00

Neste laajentaa nelitahtisen pienmoottoribensiinin mittarimyyntiverkostoa Poriin ja Pohjanmaalle viidelle uudelle myyntipisteelle toukokuun aikana. Verkosto kattaa tämän jälkeen yhteensä 19 asemaa.

"Korkealaatuisen Neste-pienmoottoribensiinimme myynti on kasvanut tasaisesti siitä, kun sen mittarijakelu alkoi vuonna 2011. On hienoa, että voimme vastata kysyntään lisäämällä jakelupisteitä nyt myös Poriin ja neljälle uudelle asemalle Pohjanmaalla. Mittarimyynti on kätevä vaihtoehto asiakkaalle, joka haluaa tankata juuri tietyn määrän pienmoottoribensiiniä", kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen Suomen johtaja Sam Holmberg.

Neste-pienmoottoribensiini on puhtaasti palavaa erikoisbensiiniä, joka on kehitetty täyttämään erityisesti pienten polttomoottorien vaatimukset. Se pidentää moottorin käyttöikää ja vähentää tutkitusti haitallisia pakokaasupäästöjä sekä hajuja autobensiiniin verrattuna. Pienmoottoribensiini soveltuu erinomaisesti myös moottoreiden säilytys- ja seisonta-ajan bensiiniksi, sillä se ei haihdu kuten tavallinen autobensiini. Pienmoottoribensiiniä käytettäessä moottori käynnistyy helpommin säilytyksen jälkeen keväällä. Lisäksi sen sisältämä korroosionsuoja suojaa koneiden polttoainejärjestelmää pitkän säilytyksen aikana.

Pienmoottoribensiinin käyttökohteita ovat muun muassa ruohonleikkurit, moottori- ja raivaussahat, perämoottorit, mopot ja aggregaatit sekä talvisin moottorikelkat ja lumilingot.

"Kun pienkoneita käytetään pihapiirissä ja ihmisten välittömässä läheisyydessä, oikean polttonesteen valinta on merkittävä viihtyvyystekijä. Nesteen pienmoottoribensiini on lähes hajuton tavalliseen bensiiniin verrattuna, ja lisäksi hengitysilma ja ympäristö pysyvät puhtaampina. Se on erinomainen valinta kaikkiin kotitalouksien pienmoottoreihin", Holmberg jatkaa.

Neste-pienmoottoribensiini 4-T:n uudet mittarijakelupaikat ovat Neste Express Seinäjoki Vapaudentie, Neste Kokkola Rautatienkatu, Neste K Oulu Isko, Neste K Vaasa Sairaskodinkatu ja Neste K Pori Siltapuisto. Yhdeksäntoista Nesteen mittarijakelupaikan lisäksi pienmoottoribensiiniä on myynnissä myös pienpakkauksissa 2-tahti- ja 4-tahtimoottoreille Neste-asemilla sekä jälleenmyyjillä kautta maan.

Neste Oyj

Kaisa Lipponen
Viestintäjohtaja

Lisätietoja: Sam Holmberg, johtaja, Marketing & Services Suomi, Neste, puh. 050 458 4078