Talenom Oyj:n IFRS-tilinpäätös vuodelta 2016 julkaistu

Talenom Oyj, Yhtiötiedote 24.5.2017 kello 8.45

Talenom Oyj:n IFRS-tilinpäätös vuodelta 2016 julkaistu

Talenom Oyj:n IFRS-muotoinen tilinpäätös vuodelta 2016 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.talenom.fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset.

Talenom Oyj:n tilinpäätökset 31.12.2015 ja 31.12.2016 päättyneiltä tilikausilta on laadittu Suomen kirjanpitolainsäädännön ("FAS") mukaisesti. Yhtiö on siirtynyt raportoimaan EU:ssa käyttöön hyväksyttyjen kansainvälisten tilinpäätösstandardien (International Financial Reporting Standards, "IFRS") mukaisesti tilikauden 2017 alusta ja laatinut myös tilikausien 2015 ja 2016 luvut takautuvasti IFRS:n mukaisesti. Sekä tilikauden 2016 luvut että vertailutiedot tilikaudelta 2015 ovat tilintarkastettuja.

Yhtiö julkaisi taloudelliset tietonsa IFRS:n mukaisesti ensimmäisen kerran tammi-maaliskuun 2017 liiketoimintakatsauksessa. Samassa yhteydessä yhtiö esitteli IFRS-raportointiin siirtymisestä johtuvat vaikutukset konsernin tuloslaskelmaan, konsernitaseeseen ja konsernin rahavirtalaskelmaan sekä laskelmaan konsernin oman pääoman muutoksista vuosien 2016 ja 2015 osalta.

TALENOM OYJ
HALLITUS

Lisätietoja:
Jussi Paaso
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
jussi.paaso@talenom.fi

Hyväksytty Neuvonantaja: Summa Capital Oy, puh. 020 743 0280

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.

Talenom-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 37 miljoonaa euroa, ja liikevaihto kasvoi vuoteen 2015 verrattuna 12,0 %. Talenomin kasvuhistoria on vahva - liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu 2011 - 2016 oli noin 13 %.

JAKELU:
www.talenom.fi