Storaktionærmeddelelse

Selskabsmeddelelse Nr. 3/2017
København, 22. juni 2017

Storaktionærmeddelelse

Med henvisning til selskabsmeddelelse nr. 2/2017 af 22. juni 2017 vedrørende resultatet af udbuddet af nye aktier ("Udbuddet") i Conferize A/S ("Conferize") har Conferize modtaget følgende notifikationer fra større aktionærer om deres respektive aktiebeholdninger i henhold til værdipapirhandelslovens § 29:

Efter gennemførelse af Udbuddet er MFT-1 Holding ApS' aktiebeholdning på 2.964.952 stk. aktier a nominelt DKK 0,10, svarende til 23,20% af det samlede antal aktier og stemmer i Conferize. MFT-1 Holding ApS kontrolleres af Conferizes CEO Martin Ferro-Thomsen.

Efter gennemførelse af gennemførelse af Udbuddet er Kolind A/S og Lars Kolinds samlede direkte og indirekte aktiebeholdning på 2.160.604 stk. aktier a nominelt DKK 0,10, svarende til 16,91 % af det samlede antal aktier og stemmer i Conferize. Kolind A/S kontrolleres af Lars Kolind.

Efter gennemførelse af gennemførelse af Udbuddet er Nebbegård Invest A/S' aktiebeholdning på 921.005 stk. aktier a nominelt DKK 0,10, svarende til 7,21 % af det samlede antal aktier og stemmer i Conferize.

Certified Advisor
Selskabets Certified Advisor er BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab (CVR-nr. 20222670), Gert Mortensen, Havneholmen 29, DK-1561 København V, tlf. +45 39 15 52 00.

Investorkontakt
Søren Dalsgaard Hansen, CFO i Conferize A/S, +45 31 21 17 26  //  ir@conferize.com

Conferize A/S, cvr. nr. 34472742, Nikolaj Plads 27, 1067 Kbh. K

Attachments: