Network Capital Group Holding - Foreløbigt resultat af købstilbud

Network Capital Group Holding A/S (NCGH) offentliggør herved efter aftale med Dansk OTC A/S (Dansk OTC) resultatet af det af Dansk OTC fremsatte frivillige købstilbud om køb af alle aktierne i Selskabet på kurs DKK 0,02 per aktie.

Dansk OTC offentliggjorde den 31. maj 2017 sit tilbudsdokument vedrørende et frivilligt betinget købstilbud om køb af alle udestående aktier i NCGH mod et kontant vederlag på DKK 0,02 per aktie.

I henhold til tilbudsdokumentet udløb tilbudsperioden i går den 29. juni 2017 kl. 16.00, og i henhold til § 21, stk. 3, i bekendtgørelse nr. 562 af 2. juni 2014 offentliggøres herved på baggrund af oplysninger fra Dansk OTC, at købstilbuddet er afsluttet med følgende foreløbige resultat:

En foreløbig optælling af accepter fra aktionærerne i NCGH viser, at Dansk OTC har modtaget accepter, der repræsenterer 171.292 stk. aktier, svarende til 0,47 % af den totale aktiekapital og stemmerettigheder i NCGH.

Efter gennemførslen af købstilbuddet forventer Dansk OTC på baggrund af førnævnte optælling at besidde 9.353.152 stk. aktier, som udgør 25,49 % af den totale aktiekapital og stemmerettigheder i NCGH. Dansk OTC meddeler, at købstilbuddet ikke forlænges, og det endelige resultat forventes offentliggjort senest den 4. juli 2017.

Network Capital Group Holding A/S

Bestyrelsesformand Jesper Bak