Network Capital Group Holding - Endeligt resultat af købstilbud

Network Capital Group Holding A/S (”NCGH”) offentliggør herved efter aftale med Dansk OTC A/S (”Dansk OTC”) det endelige resultat af det af Dansk OTC fremsatte frivillige købstilbud om køb af alle aktierne i Selskabet på kurs DKK 0,02 per aktie.

Dansk OTC offentliggjorde den 31. maj 2017 sit tilbudsdokument vedrørende et frivilligt betinget købstilbud om køb af alle udestående aktier i NCGH mod et kontant vederlag på DKK 0,02 per aktie.

I henhold til tilbudsdokumentet udløb tilbudsperioden den 29. juni 2017 kl. 16.00, og i henhold til § 21, stk. 3, i bekendtgørelse nr. 562 af 2. juni 2014 offentliggøres herved på baggrund af oplysninger fra Dansk OTC det endelige resultat af købstilbuddet:

Dansk OTC har modtaget accepter, der repræsenterer 171.292 stk. aktier, svarende til 0,47 % af den totale aktiekapital og stemmerettigheder i NCGH. Efter gennemførslen af købstilbuddet har Dansk OTC 9.353.152 stk. aktier, som udgør 25,49 % af den totale aktiekapital og stemmerettigheder i NCGH. Købstilbuddets endelige resultat svarer til det offentliggjorte foreløbige resultat.

Dansk OTC har meddelt NCGH, at handlerne vil blive afviklet med valør den 7. juli 2017.

Network Capital Group Holding A/S

Bestyrelsesformand Jesper Bak