VistaJet Memanfaatkan Kuasa Gerhana Amerika untuk Menawarkan Pelanggan Peluang Pemandangan yang Istimewa

VistaJet menjemput pelanggan terbang selari dengan anomali astronomi


NEW YORK, Aug. 17, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- VistaJet, syarikat penerbangan global pertama dan satu-satunya, yang akan menawarkan peluang kepada pelanggan untuk mengalami dan mengejar Gerhana Matahari Amerika, yang muncul buat kali pertama dalam masa 99 tahun pada 21 Ogos 2017.

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini boleh didapati di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c0c41d7d-7ad9-4a46-9d2d-dcc1148b4772

Fenomena Gerhana Negara dan astronomi dari pantai ke pantai akan dapat dilihat di Amerika Syarikat dari kira-kira jam 10:15 pagi PST, dengan matahari menghilang di sebalik bulan dari pantai Oregon, melintasi 14 buah negeri ke Carolina Selatan. Tanpa berada di jalur sejauh 70 batu ini, rakyat Amerika tidak dapat melihat matahari tertutup sepenuhnya.

Dengan pengalaman terbang ke tempat yang paling sukar untuk sampai ke destinasi yang tiada tandingan, VistaJet menawarkan pelanggannya peluang untuk menyaksikan fenomena itu, terbang terus ke jalur untuk mengalami gerhana ketika ia melintasi negara untuk kali pertama dalam hampir satu abad, pandangan yang tiada tandingan dengan pengalaman dalam kelas terbaik di dalam kapal

"Pelanggan kami mengharapkan peluang yang paling unik dan tahap perkhidmatan yang paling tinggi, serta peluang untuk mengejarnya sekali seumur hidup yang berlaku di salah sebuah jet kami adalah pengalaman yang benar-benar berharga," kata Thomas Flohr, Pengasas dan Pengerusi VistaJet. "Penting untuk kami memberikan perkhidmatan yang luar biasa untuk pelanggan kami, dan peluang ini meningkatkan potensi penglihatan optimum bagi pemandangan di langit."

Pemandangan yang jarang berlaku ini paling baik dilihat dari destinasi termasuk: Salem OR, Madras OR, Idaho Falls ID, Jackson WY, Casper WY, Lincoln NE, Jefferson City MO, Carbondale IL, Paducah KY, Madisonville TN, Nashville TN, Clayton GA, Columbia SC dan Charleston, semua dapat dijangkau dengan pesawat VistaJet.

VistaJet menawarkan perkhidmatan penerbangan global tidak seperti mana-mana syarikat lain dalam penerbangan perniagaan, yang telah membawa kepada 91% kadar pengekalan pelanggan. Tidak seperti perniagaan sewa jet, VistaJet memiliki setiap satu daripada lebih 70 buah pesawat perak dan merah dalam kumpulan pesawatnya, jadi pelanggan tahu pesawat yang akan menyambut mereka di tarmak pada bila-bila masa, di mana saja di dunia. Syarikat itu telah mewujudkan infrastruktur inovatif dengan keupayaan untuk menguruskan penerbangan global 24 jam sehari, 365 hari setahun. Sehingga kini, VistaJet telah menguruskan penerbangan bagi ketua negara, pemimpin korporat, usahawan dan individu persendirian ke lebih daripada 1,600 buah lapangan terbang di 187 buah negara.

Mengenai VistaJet 

VistaJet adalah syarikat yang pertama dan satu-satunya syarikat penerbangan global. Dengan kumpulan pesawat perniagaannya yang berwarna perak dan merah, VistaJet telah menerbangkan pelanggan syarikat, kerajaan dan pelanggan peribadi ke 187 buah negara di seluruh dunia. Ditubuhkan pada tahun 2004 oleh Thomas Flohr, syarikat ini merintis model perniagaan yang inovatif, iaitu pelanggan hanya membayar untuk masa penerbangan, bebas daripada tanggungjawab dan risiko aset yang dikaitkan dengan pemilikan pesawat. Perkhidmatan Program VistaJet yang tersendiri menawarkan langganan jam penerbangan bagi kumpulan pesawat jet jarak sederhana dan jauhnya untuk menerbangkan pelanggan ke mana-mana sahaja dan pada bila-bila masa sahaja.

Pesawat milik VistaJet dan pesawat berdaftar A.S. dikendalikan oleh syarikat penerbangan udara A.S. yang berlesen. VistaJet dan anak syarikat A.S., VistaJet US, Inc., bukan pengendali udara langsung atau tidak langsung A.S. Apa-apa rujukan kepada 'kumpulan pesawat' atau 'pesawat' termasuk pesawat yang dikendalikan sendiri atau dikendalikan oleh rakan kongsi. VistaJet US Inc. bertindak sebagai ejen bagi klien atau sebagai ejen sumber untuk pengendali udara A.S. berlesen bergantung kepada perkhidmatan yang dipilih.

Maklumat dan berita lanjut tentang VistaJet di vistajet.com.


            

Contact Data