Patton Dalam Kalangan Sepuluh Penyedia Penyelesaian UC Terbaik 2017

Patton menawarkan set kecekapan dan keupayaan unik yang membantu syarikat merealisasikan impian UC mereka


GAITHERSBURG, Md., Aug. 23, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Patton Electronics—Pengilang US bagi UC, awan, dan Internet Benda yang membolehkan penyelesaian bagi rangkaian pembawa, perusahaan dan perindustrian telah dinobatkan sebagai sepuluh penyedia penyelesaian komunikasi bersepadu (UC) terbaik menurut majalah InsightsSuccess.

Patton melakukan beberapa perkara luar biasa yang tidak dilakukan oleh pengeluar peralatan rangkaian lain untuk membolehkan pelaksanaan UC.

Patton menawarkan set kecekapan dan keupayaan unik yang membantu syarikat merealisasikan impian UC mereka. Dua contoh...

  • Pengawal sempadan sesi perusahaan (eSBC), SmartNode, menangani fungsi rangkaian yang luas termasuk keselamatan IP, penyepaduan telefoni warisan (analog dan ISDN), penentuan rangkaian dan banyak lagi dalam satu peranti premis pelanggan.

  • Penyambung Ethernet dan penyambung Kuasa atas Ethernet, CopperLink, membolehkan Internet Benda (IoT) dan juga sambungan awan dengan membantu syarikat menyambungkan titik akhir IP ke rangkaian korporat mereka dalam jarak yang sangat jauh dengan menggunakan infrastruktur kabel rangkaian tembaga atau sepaksi sedia ada.

Tindakan Patton di kawasan UC pada hari ini hampir sama seperti yang mereka lakukan dalam perniagaan teknologi sejak 30 tahun yang lalu...

Pengkhususan rutin Patton adalah menghubungkan warisan TDM dan sistem bersiri dengan teknologi suara, data, dan multimedia berasaskan IP generasi baru. Ditubuhkan pada tahun 1984, Patton telah membina segala-galanya daripada widget bersaiz mikro yang menyambungkan "ini dengan itu," kepada peralatan telekomunikasi gred operator yang menghubungkan pelanggan kepada penyedia perkhidmatan.

Pada masa akan datang, cari lebih banyak penyelesaian yang membolehkan UC dan IoT yang lebih inovatif daripada Patton yang memenuhi keperluan pelanggan dunia sebenar: Gateway VoIP baru, eSBC dan peranti akses bersepadu (IAD) yang membolehkan IP sistem rangkaian sedia ada supaya SMB dapat beralih kepada penyelesaian SEMUA IP generasi baru yang mampu dimiliki dan pantas. Lihat juga perkembangan berterusan penyelesaian bagi Ethernet dan Kuasa melalui Ethernet yang menjimatkan wang pelanggan dengan memanfaatkan kilang tembaga sedia ada untuk sambungan IP jarak jauh.

Anugerah Lain

Pada tahun lepas, Majalah INTERNET TELEPHONY (IT) telah mengiktiraf Patton dengan Anugerah Produk Penyelesaian Komunikasi Tahun 2016 untuk Pengawal Sempadan Sesi Perusahaan (eSBC) SmartNode 5540 dengan 2, 4 atau 8 antara muka telephoni FXS analog terintegrasi.

Di samping itu, Majalah Spotlight Cable menganugerahkan Anugerah Produk Terbaik 2016 kepada  Penyambung Ethernet Kuasa Atas Ethernet (PoE) CopperLink 1101 milik Patton.


            

Contact Data