PayByPhone Melantik Francis Dupuis sebagai Ketua Pegawai Eksekutif baharu


VANCOUVER, British Columbia, Aug. 25, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- PayByPhone, peneraju global dalam pembayaran tempat letak kenderaan mudah alih, hari ini mengumumkan bahawa telah melantik Francis Dupuis sebagai Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif berkuat kuasa pada 23 Ogos 2017. Kush Parikh, bekas Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif, telah meletak jawatan daripada peranannya selepas kejayaan selama 3.5 tahun dengan perniagaan tersebut. Semasa berkhidmat di PayByPhone, Kush mengetuai perniagaan untuk keuntungan, memantapkan perhatian yang teguh pada pelanggan akhir dan merupakan orang penting dalam kejayaan jualannya kepada Volkswagen Financial Services.

"Dengan lebih 20 tahun pengalaman dalam industri perisian dan latar belakang produk yang kukuh, Francis merupakan pemimpin yang kami perlukan untuk terus berkembang dan berinovasi dalam pasaran tempat letak kenderaan pada skala antarabangsa," ujar Stefan Imme, Ketua M&A dan Pengurusan Pelaburan di Volkswagen Financial Services AG.

Francis, ahli pasukan eksekutif yang telah lama di PayByPhone, mengambil alih pada masa yang amat penting untuk syarikat itu. Pengambilalihan PayByPhone baru-baru ini oleh Volkswagen Financial Services AG memberikan pasukan PayByPhone akses yang tidak pernah berlaku kepada industri automotif ketika tempat letak kenderaan pintar dan inisiatif bandar pintar sedang berkembang maju.

"Saya sangat teruja dengan peluang yang kami ada untuk membina sejarah inovasi kami dan terus memacu transformasi industri tempat letak kenderaan," kata Francis Dupuis. "Kami betul-betul bersedia untuk mengembangkan perniagaan ini bagi mencapai potensi sebenar."

MENGENAI PAYBYPHONE

PayByPhone adalah salah satu syarikat pembayaran mudah alih yang paling pesat berkembang di dunia, memproses lebih daripada $325 juta pembayaran setiap tahun. Melalui aplikasi web mudah alih, telefon pintar dan aplikasi smartwatch syarikat, PayByPhone membantu berjuta-juta pengguna dengan mudah dan selamat membayar tempat letak kenderaan tanpa perlu menunggu, membawa wang tukar atau menanggung risiko denda yang mahal.


            

Contact Data