Cargotecin pääomamarkkinapäivä tänään 12.9. Lontoossa klo 12.30 paikallista aikaa

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 12. SYYSKUUTA 2017 KLO 13.00

Cargotec Oyj järjestää tänään pääomamarkkinapäivän Lontoossa, klo 12.30 paikallista aikaa (14.30 Suomen aikaa). Tilaisuudessa Cargotecin johto käy läpi strategian toteutuksen pääsaavutukset ja kertoo, miten Cargotec aikoo saavuttaa asetetut strategiset ja taloudelliset tavoitteet ja tulla älykkään lastinkäsittelyn markkinajohtajaksi.

Tilaisuuden esitykset kuvataan ja näytetään suorana webcast-lähetyksenä, jota voi seurata 12.30 alkaen sekä tapahtuman jälkeen tämän linkin kautta. Englanninkieliset esitykset ovat nähtävillä Cargotecin nettisivuilla: www.cargotec.fi/sijoittajat.

Johdolle on mahdollista esittää kysymyksiä englanniksi tilaisuuden aikana sekä webcast-lähetyksen kautta.

Pääomamarkkinapäivän 2017 ohjelma

12.00 Ilmoittautuminen

12.30 Esitykset

12.30 Mika Vehviläinen, toimitusjohtaja: Vahvaa kehitystä kohti älykkään lastinkäsittelyn markkinajohtajuutta ja suuremman omistaja-arvon tuottamista